• ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

پذیرفته‌شدگان قوه قضاییه به زودی تعیین تکلیف می‌شوند

پذیرفته‌شدگان قوه قضاییه به زودی تعیین تکلیف می‌شوند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 تعیین تکلیف 6400 پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضائیه در سال 96

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار آزمون وکالت دادگستری اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه استخدامی قوه قضائیه اینجا کلیک نمایید


 

خبر 28 مرداد 98: پذیرفته‌شدگان قوه قضاییه به زودی تعیین تکلیف می‌شوند

رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: قوه قضاییه در حال انجام اقدامات نهایی با سازمان برنامه و بودجه برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جمشید انصاری امروز یک شنبه ۲۷ مرداد ماه در نشست خبری با بیان اینکه امسال پانزدهمین دوره جشنواره رجایی مربوط به عملکرد سال ۹۷ دستگاه‌ها برگزار می‌شود، اظهار داشت: برای این جشنواره دستگاه‌ها از دو منظر شاخص‌های عمومی که مربوط به برنامه ۱۰ گانه اصلاح نظام اداری می‌شود و شاخص‌های اختصاصی که مربوط به وظایف و ماموریت‌های اصلی دستگاه‌ها ناشی از تفاهم انجام شده بین سازمان اداری و استخدامی و دستگاه‌ها می‌شود، مورد ارزیابی علمی قرار گرفتند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به ارزیابی حقوق شهروندی در نظام اداری، افزود: ۴۷ درصد از مصوبه حقوق شهروندی را در سال ۹۶ اجرا کردیم که در سال ۹۷ این عدد به ۵۳ درصد رسید.

وی ادامه داد: ۱۸ درصد اهداف در سال ۹۶ در سطح استان‌ها اجرا شد که این عدد در سال ۹۷ به ۵۶ درصد افزایش یافت.

انصاری به شاخص سنجش رضایتمندی مردم از پاسخگویی نظام اداری اشاره کرد و گفت: در سال جاری تمام استان‌های کشور و ۲۳ دستگاه اجرایی اصلی بررسی شدند که ۶۹ درصد مردم از وضعیت پاسخگویی دستگاه‌ها ابراز رضایت کردند.

به گفته وی ۳ دستگاه سازمان ثبت احوال، شرکت‌های گاز استانی و شرکت‌های توزیع برق استانی و ۳ استان قزوین، خراسان جنوبی و سمنان بالاترین میزان رضایت را کسب کردند.

تعیین تکلیف پذیرفته شدگان قوه قضاییه به زودی

انصاری در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص تعیین تکلیف ۶۴۰۰ پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضائیه در سال ۹۶ گفت: قوه قضائیه در سال ۹۶ از ما برای برگزاری آزمون استخدامی پرس‌وجو کرد و طبق مکاتباتی که با قوه انجام دادیم، میزان جذب را در سقف ۳۲۰۰ نفر و تأمین منابع اعتبار را از سازمان برنامه و بودجه اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که اعتباری تخصیص نمی‌دهد، افزود: طی مکاتبه‌ای که با قوه قضائیه انجام دادیم، اعلام کردیم که «می‌توانید خودتان تأمین اعتبار کنید» حال چطور شد که قوه قضائیه به این جمع‌بندی رسید که نیازی به بودجه و مجوز ندارد، باید از خودشان سؤال بپرسید.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: قوه قضائیه آزمون را برگزار کرد و پس از پذیرش قبول‌شدگان، به اینجا رسیدند که نیاز به مجوز و اعتبار دارند آن هم در سال ۹۸ که دولت مشکل جدی در بودجه دارد.

انصاری با بیان اینکه ما متناسب با تعداد شعب، نیروی اداری را جذب می‌کنیم، به جلسه اخیر کمیسیون قضایی مجلس در رابطه با پذیرفته‌شدگان قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: مطابق با آنچه که قوه قضائیه به کمیسیون قضایی مجلس ارائه کرد، اعلام شد که این نهاد می‌تواند حقوق ۴۰۰۰ نفر را از سرجمع اعتبارات خود تأمین کند و اگر سازمان برنامه و بودجه این موضوع را تائید کند، ما اعلام کردیم که آماده همکاری با قوه قضائیه را داریم.

انصاری تصریح کرد: در حال حاضر نیز قوه قضائیه با سازمان برنامه و بودجه در حال نهایی کردن کار هستند و ما منتظر اعلام نتیجه هستیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1723689
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد