• ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

طرح جذب نیروی انسانی وزارت بهداشت

طرح جذب نیروی انسانی وزارت بهداشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سامانه طرح جذب نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

جذب نیروی انسانی وزارت بهداشت

آگهی 23 خرداد 1403: ثبت نام مشمولین پزشک و دندانپزشک عمومی 
با توجه به شرایط ویژه و نیاز به توزیع پزشکان و دندانپزشکان در کشور و مناطق مورد نیاز، ثبت نام پزشکان و دندانپزشکان عمومی مشمول طرح قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان از طریق این بخش انجام می گیرد. ثبت در این سامانه در دو قالب اعزام مستقیم و اعزام ادواری صورت می گیرد. در اعزام مستقیم امکان ثبت نام برای استان هایی که مشخص شده نیاز فوری به پزشک و دندانپزشک دارند فراهم است. اما در اعزام ادواری ثبت نام در دوره های مختلف صورت می پذیرد و بر اساس فرم امتیاز بندی متقاضیان بر اساس اولویت های مشخص شده خود در سطح کشور در تاریخ های مشخص شده تقسیم و توزیع خواهند شد. همچنین ثبت نام کمیسیون موارد خاص و متقاضیان دارای حداقل یکسال خدمات طرح با توجه به توضیحات زیر از طریق این سامانه انجام می شود.
مهلت ثبت نام تا 2 تیرماه 1403 می باشد.

تذکر مهم
مشمولین در صورتی می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند که اطلاعات فراغت از تحصیل آنان از طریق سامانه سما اداره فارغ التحصیلان دانشگاه محل تحصیل به وزارت بهداشت ارسال و مورد تایید قرار گرفته باشد. لازم به ذکر است که این فرآیند زمانبر بوده و معمولاًبین دو هفته تا یکماه به طول می انجامد. برای پیگیری این موضوع می توانید به درگاه پیگیری وضعیت دانش آموختگان وزارت بهداشت به آدرس زیر مراجعه نمایید.http://medicalportal.behdasht.gov.ir/medicalportal/TG.aspx 
کلیه فرآیند تقسیم و پیگیری تقسیم و توزیع پزشکان و دندانپزشکان به صورت غیرحضوری و از طریق بخش پیگیری این سامانه صورت می گیرد.
مشمولین محترم در تعیین اولویت های انتخابی محل خدمت خود دقت نمایند، بدیهی است پس از تائید مراحل ثبت نام توسط کارشناسان اداره هیچگونه تغییری در اولویت های انتخابی امکان پذیر نمی باشد. پس از اعلام نتایج امکان جابه جائی محل خدمت صرفا با اعلام نظر دانشگاه معرفی شده و با کسر 3 امتیاز منفی در دوره آتی میسر خواهد بود.
این اداره کل صرفا  دانشگاه محل خدمت مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (پزشک ودندانپزشک) را تعیین می نماید و تعیین محل خدمت در مراکز تابعه از اختیارات دانشگاه بوده و هر گونه اعلام نیاز فردی در این ارتباط غیر قابل پذیرش می باشد.
کلیه پزشکان و دندانپزشکانی که در تقسیم نرم افزاری دوره های قبل شرکت نموده اند و دانشگاه محل انجام خدمت آنان نیز مشخص گردیده است،  در صورتیکه به دلائلی شروع به کار نکرده یا قطع همکاری نموده اند، جهت شرکت مجدد درتقسیم باید وضعیت خدمتی خود را با ثبت نامه عدم شروع به کار یا تسویه حساب مشخص نمایند.
کلیه پزشکان و دندانپزشکان که دارای تعهد خاص می باشند باید از طریق دوره " ثبت نام  پزشکان و دندانپزشکان دارای تعهد به محل خدمت (تعهد خاص) " ثبت نام نموده و صرفا مجاز به انتخاب دانشگاه محل تعهد خود می باشند.
زمان بندی

زمان بندی وره های ثبت نام پزشکان و دندانپزشکان عمومی درسال 1403

ثبت نام اینترنتی پزشکان و دندانپزشکان  محترم در سال 1403 به منظور تعیین محل خدمت در کلیه مناطق کشور با توجه به اعلام زمان تراکم فراغت از تحصیل پزشکان ودندانپزشکان براساس اطلاعات واصله از اداره دانش آموختگان به شرح ذیل هردو ماه یکبار انجام می پذیرد. ضمنا حداکثر 4 روز پس از پایان ثبت نام نتایج تقسیم اعلام می گردد.

اعلام نتایج

پایان دوره

شروع دوره

نام دوره

1403/2/11

1403/2/9

1403/2/2

دوره اول

1403/4/4

1403/4/2

1403/3/23

دوره دوم

1403/6/6

1403/6/3

1402/5/24

دوره سوم

1403/8/6

1402/8/3

1403/7/22

دوره چهارم

1403/10/3

1403/10/1

1403/9/22

دوره پنجم

1403/12/7

1403/12/4

1403/11/25

دوره ششم

دوره اول سال 1403 - اعزام ادواری

متقاضیان ثبت نام در دوره اول سال 1403 اعزام ادواری از تاریخ  1403/02/02 لغایت 1403/02/09 می توانند نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام نمایند، لازم به ذکر است پس از ثبت نام، مدارک توسط کارشناسان اداره طرح بررسی و در صورت  تا تکمیل، تائید می گردد.
مشمولین  پس از ثبت نام می توانند جهت پیگیری، از طریق ورود به سامانه از وضعیت ثبت نام خود مطلع گردند.
توجه: خانم های پزشک متاهل در صورت تمایل به خدمت در سازمان انتقال خون می توانند پس از اخذ اعلام نیاز،  اولویت اول انتخابی خود را سازمان مذکور درج نمایند. لازم به ذکر است سهمیه سازمان مذکور 10نفر می باشد.
توضیحات ضروری اعزام مستقیم:
ثبت نام متقاضیان در اعزام مستقیم ابتدا توسط کارشناسان اداره طرح وزارت بهداشت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت کامل بودن مدارک و تائید آن که توسط پیامک نیز اطلاع رسانی می گردد، متقاضیان می تواند به محل مورد تقاضا مراجعه و مشغول به کار شوند
ظرفیت دانشگاه های مختلف برای پذیرش متقاضیان محدود است و از این جهت اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند. پس از تکمیل ظرفیت یک دانشگاه، ثبت نام آن دانشگاه توسط سامانه بسته می شود.
هر سال تعدادی  از فارغ التحصیلان مونث برجسته رشته پزشکی و دندانپزشکی اعم از مجرد و متاهل می توانند خدمات مربوط به قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان را در مراکز تحقیقاتی وابسته به وزارت بهداشت انجام دهند. لازم به ذکر است تائید و معرفی افراد به عنوان پزشک و دندانپزشک  پژوهشگر طبق ضوابط و مقررات تعیین شده در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع صورت می پذیرد.

کمیسیون موارد خاص

پزشکان و دندانپزشکانی  که در توزیع وتقسیم ادواری جهت دانشگاهی تعیین محل شده اند ولی بنا به وجود مسائلی نظیر مشکلات عدیده خانوادگی  قادر به ارائه خدمت در آن دانشگاه نمی باشند و متقاضی انجام خدمات در دانشگاه دیگری می باشند می توانند جهت بررسی و طرح مشکل در کمیسیون موارد خاص وزارت بهداشت ثبت نام نمایند. ثبت نام در این کمیسیون از طریق این سامانه صورت می گیرد.
لازم به ذکر است که نرخ موافقت با درخواست ها در این کمیسیون بسیار پایین بوده و تنها موارد بسیار ویژه مورد بررسی و موافقت قرار می گیرد. از این رو، ثبت نام در این کمیسیون هیچ حقی برای متقاضی ایجاد نمی کند.
متقاضی موظف است مدارک و اطلاعات خواسته شده را به همراه درخواست کتبی در هنگام ثبت نام به صورت کامل ارائه نماید تا ثبت نام تایید شود ضمنا امکان ثبت نام در کمیسیون موارد خاص از تاریخ 1403/02/02 لغایت 1403/12/12 فراهم گردیده است.

متقاضیان دارای حداقل یکسال خدمات طرح

پزشکان و دندانپزشکانی  که سال اول خدمات طرح (با احتساب ضریب منطقه) در یک دانشگاه را به اتمام رسانیده اند در صورت موافقت دانشگاه محل خدمت و ارائه تسویه حساب از آن دانشگاه می توانند در سامانه جهت دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند تا درخواست آنها مورد بررسی قرار گیرد.

متقاضیان ثبت نام طرح موقت (انجام طرح قبل از اعزام به خدمت سربازی)
فارغ التحصیلان مذکر چنانچه بعد از فراغت از تحصیل برگه آماده به خدمت (بدون اضافه خدمت) دریافت نموده باشند، در صورت نیاز دانشگاه های علوم پزشکی می توانند تا تاریخ اعزام به خدمت نظام وظیفه درج شده در برگه آماده به خدمت، خدمات را به صورت طرح موقت در برخی از دانشگاه های علوم پزشکی مجاز انجام دهند. بدیهی است دانشگاه به کار گیرنده می بایست در موعد تاریخ اعزام با این افراد تسویه حساب نماید. دانشگاه های مجاز به بکارگیری به غیر از دانشگاه های علوم پزشکی ایران، تهران، شهیدبهشتی، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، گیلان، مازندران، بابل، البرز، ساوه، قم، مابقی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور می باشند.

توجه: کاربر گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط طرح جذب نیروی انسانی وزارت بهداشت می باشد، جهت مشاهده شرایط این فراخوان در کادر پایین کلیک نمایید.

ثبت نام

+ مشاهده متن کامل فراخوان 


مهلت ثبت نام: تا 2 تیر 1403


ثبت نام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2868909
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد