رزومه نویسیکارجو

دانلود نمونه رزومه کارشناس hse + آموزش نوشتن

زمان مطالعه: 7 دقیقه

آموزش ساخت و دانلود نمونه رزومه کارشناس ایمنی (HSE)

امروزه حفظ امنیت و ایمنی کارگران و محیط کار اهمیت بالایی پیدا کرده است. از این رو سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بازدهی و کارآمدی کارکنان خود  به استخدام کارشناس ایمنی نیاز دارند. اگر شما نیز می‌خواهید به عنوان کارشناس HSE در یکی از شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر کشور مشغول به کار شوید، داشتن رزومه‌ای کامل و حرفه‌ای که در برگیرنده توانایی‌ها و تجربه کاریتان باشد، برایتان بسیار حائز اهمیت است.
در این مطلب قصد داریم به بررسی نمونه رزومه‌ کارشناس HSE که با رعایت اصول استاندارد توسط سایت ایران استخدام تنظیم شده است بپردازیم. سپس نکات مهم و کلیدی برای نوشتن رزومه کاری کارشناس ایمنی (HSE) و تنظیم آن را توضیح می دهیم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نمونه رزومه‌ کارشناس ایمنی (HSE) تکمیل شده توسط ایران استخدام

سایت ایران استخدام برای آشنایی بیشتر شما با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای برای کارشناس HSE، نمونه رزومه‌ ای کامل از جهت درج اطلاعات، مهارت‌ها و سابقه فعالیت را برای این شغل تهیه و تنظیم نموده است. شما می‌توانید با بررسی آن‌، با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای بیشتر آشنا شوید و از آن برای تنظیم رزومه کاری کارشناس ایمنی استفاده نمایید.
لطفا توجه داشته باشید این نمونه رزومه‌ها حاوی تمامی اطلاعات است. لازم است شما با توجه به مهارت‌ها و زمینه فعالیت خود رزومه‌تان را تکمیل نمایید.

چهار نکته کلیدی برای نوشتن رزومه مهندس ایمنی (HSE)

در حال حاضر بسیاری از سازمان‌ها و کارخانجات مثل شرکت‌های پتروشیمی و نفتی، کارخانجات ذوب فلزات، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی برای پیشگیری از حوادث و خطرات بالقوه به استخدام کارشناس ایمنی نیاز دارند. در نتیجه این شغل در میان سایر مشاغل متقاضیان زیادی دارد و هنوز بازارکار آن اشباع نشده است. اگر یکی از فارغ التحصیلان این رشته‌اید و می‌خواهید رزومه‌ای برجسته در میان رزومه‌های ارسالی داشته باشید، رعایت نکات زیر را برای نوشتن رزومه‌تان در اولویت قرار دهید.

1- ارائه توضیحات در رابطه با تجربه کاری کارشناس اچ اس ای (HSE)

در هر جامعه‌ای نیروی کار، یکی از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و حفاظت از سلامت نیروی کار و بهینه سازی محیط کار بسیار اهمیت دارد. از این رو کارفرمایان برای حفظ این مهم، به جذب و استخدام نیروی با تجربه و دارای سابقه کار می‌پردازند. با توجه به این موضوع می‌توان کارشناسان ایمنی HSE را در دو دسته زیر قرار داد.

کارشناس HSE سطح ورودی: اگر جز کارشناسان HSE بدون سابقه و کم تجربه هستید و یا به عنوان کارآموز کارشناس ایمنی (HSE) فعالیت می کنید، می توانید در رزومه‌تان، اهداف شغلی و اشتیاق خود را در دو یا سه جمله بیان کنید.

نکته:سعی کنید برای انتخاب محل کار و حتی کارآموزی خود بصورت گزیده عمل نمایید زیرا کارفرمایان به هنگام بررسی رزومه ها به شرکت‌ها و سازمان‌هایی که تا کنون در آنها فعالیت داشته اید توجه زیادی دارند.

کارشناس HSE حرفه ای و باتجربه: اگر یک کارشناس ایمنی (HSE) باسابقه کار هستید، بهتر است به هنگام درج سوابق کاری‌تان از آخرین سابقه کاری خود شروع کنید و تمام جزئیات سوابق خود شامل محل کار و مدت زمانی که در آن مشغول به کار بوده اید را ذکر کنید. به تمام فعالیت ها و تجربه های حرفه ای و مهمی که در زمینه کارتان انجام داده اید، مانند پروژه‌ها، موفقیت‌ها، راه‌حل‌های ارائه شده به هنگام رویارویی با چالش ها، دستاوردها، تقدیر و ترفیع هایتان اشاره کنید.

یادتان باشد رزومه ارسالی شما زمانی ارزشمند است که اصل صداقت را در آن رعایت کرده باشید. این اصل زمانی اثبات می شود که شما بتوانید مدارک و مستنداتی را که از شما به هنگام مصاحبه حضوری برای سابقه کار و تجربه در این زمینه، مطالبه می کنند را ارائه دهید. در نتیجه قبل از شروع تکمیل رزومه و اشاره به تجربیات خود مدارک و گواهینامه های مورد نیازتان را جمع آوری کنید.

2- بیان تجربیات مهندس ایمنی (HSE) به صورت کمی و عددی

در تکمیل رزومه مهندس ایمنی بهتر است تجربیاتتان را به صورت کمی بیان کنید، زیرا این امر نشان می دهد شما کارشناسی ماهر در این زمینه هستید. بیان تجربیات و سوابق کاری به صورت کمی باعث خواهد شد کارفرما تحت تاثیر رزومه شما قرار گیرد.

نمونه‌هایی برای تجربیات کمی:

  • رهبری یک سیستم مدیریت ایمنی جدید و ایجاد برنامه‌های آموزشی برای همه کارکنان و کاهش 80 درصدی حوادث زمان
  • کاهش خطرات تا بیش از 50 درصد، با ارزیابی ریسک روی تجهیزات و فرآیندها
  • کاهش 15 درصدی آسیب‌های حین کار در سال با اجرای برنامه آموزشی ایمنی جدید برای بیش از 200 کارمند
  • رهبری تیمی متشکل از 15 کارشناس HSE و انجام میانگین 10 بازرسی سایت در هفته

3- اهمیت اشاره به مهارت‌ها در رزومه مهندس ایمنی (HSE)

با توجه به حساسیت بالای کار کارشناس HSE، کارفرماها معمولا مسئولیت امور ایمنی پروژه‌های شغلی خود را در اختیار کسانی قرار می‌دهند که از مهارت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد. بهتر است قبل از تکمیل رزومه، مهارت‌های مرتبط خود را طبق وظایفی که بر عهده خواهید گرفت لیست کنید. مهارت‌های یک کارشناس ایمنی به دسته های زیر تقسیم می‌شود.

الف) مهارت های نرم کارشناس ایمنی (HSE)

  • مهارت رهبری و مدیریت
  • مدیریت زمان و زمان بندی دقیق
  • توجه و دقت به جزئیات، ریزبینی
  • گوش کردن
  • روابط عمومی و ارتباط میان فردی
  • مهارت نوشتاری و گفتاری
  • توانایی حل مسئله در شرایط بحران
  • هدف گرا بودن

ب) مهارت های سخت کارشناس ایمنی (HSE)

  • تدوین چک لیست‌های ایمنی و بهداشت کار
  • ارزیابی محیط كار توسط نرم افزار ارگونومی
  • اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار
  • اودیومتری
  • اسپیرومتری
  • مسلط به نرم افزارهای کامپیوتری
  • مدیریت سیستم‌های HSE
  • آشنایی با قوانین ایمنی

4- نکات کلی در نوشتن رزومه کارشناس HSE

نوشتن خلاصه رزومه کارشناس ایمنی (HSE): متن خلاصه رزومه به کافرمایان امکان شناخت کارجو را از نظر حرفه‌ای و شخصیتی می‌دهد. بهتر است این بخش که شامل اطلاعات کلی در مورد خودتان، موفقیت‌ها و برجسته ترین دستاوردهایتان می باشد، به صورت جذاب در چند خط در ابتدای رزومه قرار گیرد تا کارفرما با مطالعه آن با کلیات رزومه شما آشنا شود.

تحصیلات مهندس HSE: مهندس ایمنی دارای گرایش‌های متعددی از جمله بازرسی فنی، رشته مهندسی ایمنی صنعتی، بهداشت ایمنی مواد غذایی، ایمنی و محیط زیست (HSE)، مدیریت HSE، مهندسی HSE و … است. اگر جز فارغ التحصیلان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستید، بیشتر به جزئیات تحصیل‌ و گرایش خود بپردازید، معدل‌، نام دانشگاه محل تحصیل و مدت اخذ مدرکتان را بیان کنید، همچنین اگر دارای مدرک و گواهینامه دوره کارآموزی هستید آن‌ را نیز ذکر کنید.

درج حقوق درخواستی مهندس ایمنی: شما به عنوان کارشناس ایمنی بهتر می‌دانید که حقوق درخواستی شما به محل کار، میزان سابقه کاری، میزان تحصیلات و…. بستگی دارد. پس بهترین راه، برای درج حقوق درخواستی انتخاب حقوق توافقی است که در این صورت با توجه به سوابق‌ شغلی، شرایط کار و مهارت‌هایتان می توانید با توافق کارفرما حقوق و درآمدتان را مشخص کنید.

تکمیل و تنظیم رزومه کاری کارشناس HSE از دو طریق

اکنون با نکات مهم و کلیدی تنظیم رزومه برای کارشناس ایمنی آشنا شدید و یک نمونه رزومه‌ کاری کارشناس ایمنی را در بالا بررسی نمودید. مطمئناٌ تمایل به تنظیم رزومه کاری خود به صورتی کاملا استاندارد و حرفه ای دارید. بر همین اساس مجموعه ایران استخدام از دو روش کاملا رایگان برای ساخت رزومه، شما را در این امر یاری می نماید:

دانلود فرم خام رزومه کارشناس ایمنی (HSE)

ایران استخدام با توجه به درخواست بالای کارجویان، فرم خام رزومه کاری استانداردی را به دو زبان فارسی و انگلیسی (در قالب فایل Word) تنظیم نموده و در اختیار متقاضیان استخدام قرار داده است. این فایل شامل تمام فیلدهای مورد نیاز رزومه کارشناس HSE می شود و شما می توانید پس از دانلود رزومه، اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و با خروجی PDF و Word ذخیره نمایید.

برای دانلود فرم خام رزومه کاری کارشناس HSE – فارسی و انگلیسی کلیک نمایید

ساخت آنلاین رزومه کارشناس HSE

در صورتی که تمایل به تنظیم رزومه‌ برای کارشناس ایمنی (HSE) استاندارد و کارفرما پسند به صورت آنلاین دارید، ایران استخدام در پنل کارجویان خود رزومه ساز آنلاینی را طراحی نموده و با امکانات زیادی از جمله قالب های متنوع، دانلود فوری و رایگان رزومه، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
برای ساخت رزومه از طریق سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام لازم است در پنل کارجو ثبت نام نمایید و پس از تکمیل اطلاعات خود، از بین قالب های موجود قالبی را انتخاب و گزینه ذخیره را برای دریافت رزومه در فرمت PDF بزنید.

برای ثبت نام در پنل کارجو ایران استخدام و ساخت رزومه آنلاین کارشناس ایمنی (HSE) کلیک نمایید

راهنمای جستجوی آگهی و ارسال رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارجویان)

کارفرمایان و مدیران استخدام شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر، برای جذب و استخدام کارشناس HSE آگهی‌های استخدام خود را در مجموعه ایران استخدام اطلاع رسانی می کنند.

نحوه جستجوی آگهی های استخدام: کارجویان برای اطلاع از جدیدترین آگهی‌های استخدام کارشناس ایمنی (HSE) منتشر شده در مجموعه ایران استخدام از چند طریق می توانند اقدام نمایند که مهمترین آنها استفاده از بخش جستجو مشاغل در سایت می باشد. پس از جستجو و بررسی آگهی های استخدام فعال، با ارسال رزومه کاری خود برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی خواهند کرد.

نحوه ارسال رزومه برای آگهی های استخدام: برای هر آگهی جهت ارسال رزومه برای کارفرما از دو طریق می توان اقدام نمود:

  • ارسال رزومه از طریق ایمیل، واتساپ: در این روش کارجویان می توانند رزومه آماده خود را از طریق ایمیل یا واتساپ برای کارفرما ارسال نمایند.
  • ارسال رزومه از طریق کاریابی ایران استخدام: در این روش کارجویان پس از ثبت نام در کاریابی ایران استخدام و تکمیل فرم رزومه، قادر خواهند بود آن را مستقیما برای کارفرما ارسال کنند و یا با فعالسازی رزومه ساخته شده آن را در معرض دید کارفرمایان قرار دهند.

نکته: با ثبت نام در کاریابی ایران استخدام پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، رزومه شما در معرض دید کارفرمایان قرار می‌گیرد و امکان جذب و استخدام شما بالاتر می‌رود.

راهنمای درج آگهی و جستجوی رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارفرمایان)

کارفرمایان شرکت‌های معتبر در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در پنل کارفرما ایران استخدام، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف اقدام به درج آگهی استخدام نمایند.

نحوه درج آگهی استخدام: کارفرمایان پس از ورود به پنل خود، از بخش درج آگهی جدید می توانند عنوان و متن آگهی خود را وارد نمایند. سپس اطلاعات خود را تکمیل کرده و با انتخاب پلن مناسب از میان پلن‎های مختلفی که در این بخش وجود دارد، آگهی خود را برای انتشار در مجموعه ایران استخدام ارسال نمایند. پس از تایید آگهی استخدام و ارسال آن دسترسی کارفرمایان به صورت خودکار به بانک رزومه های موجود در سایت ایران استخدام فعال می گردد.

نحوه جستجوی رزومه توسط کارفرما: کارفرمایان برای بررسی رزومه کارجویان از دو طریق می توان اقدام نمایند:

  • بررسی رزومه های دریافتی در پنل کارفرما: در این روش اگر کارفرما هنگام درج آگهی استخدام خود در سایت ایران استخدام گزینه دریافت رزومه از طریق پنل ایران استخدام را فعال نموده باشد، کارجویانی که در ایران استخدام ثبت نام کرده‌اند می توانند رزومه خود را برایشان ارسال کنند. در این صورت کارفرمایان می توانند پس از بررسی رزومه ها و انتخاب رزومه مناسب با کارجوی مورد نظرشان تماس بگیرند.
  • بررسی رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام: در این روش کارفرمایان می‌تواند رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام را با توجه به عنوان شغلی مورد نظر جستجو و بررسی نمایند.

نکته: با ثبت نام و درج آگهی استخدام به عنوان کارفرما در سایت ایران استخدام، می توانید به بانک رزومه دسترسی پیدا کنید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا