ایران استخدامکارجو

معرفی اپلیکیشن کاریابی ایران استخدام

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مزایا و خدمات اپلیکیشن ایران استخدام

امروزه با توجه به نیاز افراد جامعه، سایت‌های کاریابی مختلفی در سطح کشور راه‌اندازی شده است. یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های کاریابی مجازی، سایت ایران استخدام است. در این سایت علاوه بر اخبار مربوط به آگهی استخدام و فرصت‌های شغلی، امکانات دیگری وجود دارد.
سایت ایران استخدام همچنین به تازگی جهت خدمات رسانی بیشتر به مخاطبان خود، اپلیکیشن ایران استخدام را منتشر کرده است. این اپلیکیشن خدمات و امکانات ویژه‌ای دارد که در این مطلب قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

معرفی اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان

اپلیکیشن ایران استخدام، یکی از انواع اپلیکیشن‌های کاریابی است که توسط سایت ایران استخدام طراحی شده است. این اپلیکیشن رایگان، مختص سایت ایران استخدام بوده و کاملاً به روز و آنلاین است. طوری که اخبار مربوط به استخدام در همه نقاط کشور، بر اساس تحصیلات، تخصص، سن و شهر موردنیاز به صورت لحظه‌ای و خودکار دریافت می‌شود.
در واقع با نصب این اپلیکیشن، امکان دریافت آگهی‌های استخدام دولتی و خصوصی به صورت رایگان برای شما فراهم می‌شود. اپلیکیشن استخدام و کاریابی ایران استخدام یکی از اپلیکیشن‌های کاریابی است که علاوه بر ارائه خدمات به کارجویان، به کارفرمایان نیز خدمات ویژه‌ای می‌دهد.
در واقع شرایطی فراهم می‌شود که کارفرمایان هم بتوانند به صورت رایگان آگهی‌های مربوط به استخدام را در این اپلیکیشن درج کنند. بر این اساس با استفاده از خدمات آن، زمینه برای تحقق فرآیند کاریابی آنلاین فراهم می‌شود. در ادامه به بررسی خدمات و مزیت‌های این اپلیکیشن می‌پردازیم.

بررسی خدمات اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان

اپلیکیشن ایران استخدام دارای امکانات بی‌نظیری است که به صورت رایگان، خدمات ویژه‌ای را در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار می‌دهد. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به صرف وقت در دفاتر مختلف کاریابی برای یک کارجو نیست. نمونه‌ای از امکانات این اپلیکیشن به صورت زیر است.

  • قابلیت تنظیم دریافت خودکار و هدفمند آگهی‌های استخدام طیق استان، شغل و جنسیت و….
  • امکان ذخیره و نگهداری آگهی‌های موردنیاز در بخش علاقه‌مندی‌ها
  • اختصاص یک بخش جهت نمایش آگهی‌های استخدام بانک‌ها، مؤسسات دولتی و خصوصی به صورت جداگانه
  • امکان فعالسازی هشدار خودکار توسط اعلان‌های گوشی، جهت دریافت آگهی‌های جدید
  • ایجاد یک بخش اختصاصی جهت نمایش آگهی‌های استخدام مربوط به کل کشور بر اساس دسته‌بندی استان‌ها به صورت جدا از هم
  • بخش اختصاصی نمایش آگهی استخدام مربوط به عناوین شغلی به صورت مجزا
  • امکان ارسال و اشتراک‌گذاری آگهی‌های استخدام برای دیگران
  • بخش اختصاصی جهت نمایش آگهی‌های استخدام بر اساس رشته تحصیلی به صورت جداگانه
  • دارای قابلیت جست‌وجوی اختصاصی در بین همه آگهی‌های استخدام بر اساس فاکتورهای شما
  • بخش اختصاصی جهت نمایش اخبار جدید مربوط به اشتغال کارمندان و کارگران

این اپلیکیشن جهت ارائه خدمات بیشتر روز به روز در حال آپدیت شدن و ارائه نسخه‌های جدید است. از امکانات نسخه جدید این اپلیکیشن می‌توان به افزودن قابلیت کلیک ضربه بر روی اطلاعات تماس آگهی‌ها اشاره کرد. در این صورت کارجو راحت‌تر و در مدت زمان کوتاه‌تری می‌تواند با کارفرما ارتباط برقرار کند.

 

اپلیکیشن ایران استخدام

مزایای استفاده از نرم افزار کاربردی ایران استخدام

علاوه بر موارد فوق، در اپلیکیشن ایران استخدام با استفاده از قابلیت رزومه ساز حرفه‌ای و آنلاین این امکان برای کارجو فراهم می‌شود که بتواند یک رزومه خوب و استاندارد برای خود بسازد. در نتیجه با ارسال رزومه برای کارفرمایان مختلف شانس بیشتری جهت پیدا کردن کار موردنظر خود پیدا می‌کند.
رزومه ساز آنلاین ايران استخدام بر اساس استانداردهای لازم طراحی شده است. بنابراین کارجویان می‌توانند با وارد کردن یک سری اطلاعات لازم و ضروری مانند مشخصات فردی و سوابق کاری بر اساس توانمندی‌های خود یک رزومه حرفه‌ای را دریافت کنند. امکان ذخیره رزومه به صورت فایل pdf نیز وجود دارد.
بعد از نصب اپلیکیشن، امکان ویرایش اطلاعات و تصحیح آن برای کاربر فراهم می‌شود. معرفی منابع مهم جهت قبولی در آزمون‌های استخدامی، از دیگر مزیت‌های این اپلیکیشن است.
در این اپلیکیشن همچنین جهت کمک به قبولی کاربران در آزمون‌های استخدامی مختلف، یک سری کتاب و فایل‌های pdf وجود دارد که کارجو می‌تواند در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کند. البته بابت دانلود این کتاب‌ها لازم است هزینه آن پرداخت شود.

آموزش نصب و استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان

جهت دانلود و نصب اپلیکیشن ایران استخدام می‌توانید از طریق سایت‌های مختلف مانند ایران استخدام، کافه‌بازار، گوگل پلی و مواردی مانند این‌ها اقدام کنید. بعد از دانلود و نصب این برنامه به صورت رایگان، امکان استفاده از خدمات آن برای شما فراهم می‌شود.
کارجویان بعد از نصب این اپلیکیشن به راحتی می‌توانند با انتخاب گزینه‌هایی، متناسب با شرایط خود مانند استان، شهر، تحصیلات و موقعیت شغلی، از بین کسب‌وکارهای مختلف، آگهی موردنظر خود را پیدا کنند. در نهایت با اطلاع از میزان حقوق، شرایط کاری و شرح وظایفی که کارفرما تعیین می کند، با استفاده از راه‌های ارتباطی، با شرکت موردنظر ارتباط برقرار کند.کارفرمایان نیز می‌توانند با توجه به نیروی موردنیاز خود، با درج آگهی استخدام شغلی در بین کارجویان و کاربرانی که در اپلیکیشن ایران استخدام حضور دارند، نیروی شغلی خود را پیدا کنند. یکی دیگر از بخش‌های جالب این اپلیکیشن که مورد توجه کاربران زیادی قرار دارد، بخش مربوط به پرسش و پاسخ در رابطه با آگهی‌های استخدام است که در انتهای مربوط به هر آگهی وجود دارد. در واقع استفاده از این بخش و بهره‌مندی از نظرات و کامنت‌های دیگران در رابطه با فرصت‌های شغلی و آزمون‌های استخدامی، نقش مؤثری در رفع مشکل افراد کارجو خواهد داشت.

سخن پایانی

اپلیکیشن استخدام و کاریابی ایران استخدام یکی از بهترین برنامه‌های کاریابی است که سایت ایران استخدام جهت تسهیل در فرایند خدمات کاریابی ارائه داده است. در واقع با استفاده از این اپلیکیشن، امکانات ویژه‌ای در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار می گیرد. از خدمات ویژه این اپلیکیشن می‌توان به امکان تنظیم هشدار گوشی جهت دریافت آگهی‌های جدید، اطلاع لحظه‌ای و به روز از آگهی‌های استخدام و ساخت‌ رزومه حرفه‌ای آنلاین اشاره کرد.
دانلود این برنامه تنها به منظور پیدا کردن یک جایگاه شغلی مناسب نیست. بلکه یک فرد در هر شغل با هر سمتی که مشغول باشد، ممکن است بخواهد از اخبار مربوط به آگهی‌های سازمان‌های دولتی و خصوصی اطلاع کسب کند. در این صورت با نصب این برنامه به راحتی می‌تواند از این اخبار به صورت لحظه‌ای باخبر شود.

جهت دانلود رایگان اپلیکیشن ایران استخدام از سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا