رزومه نویسیکارجو

دانلود نمونه رزومه مدیر رستوران + آموزش نوشتن

زمان مطالعه: 7 دقیقه

ساخت و دانلود نمونه رزومه مدیر رستوران ( فرم خام)

هر رستوران، هتل، فست فود و یا مراکز تهیه غذایی برای موفقیت خود به یک مدیر رستوران کارآمد نیاز دارند. در حال حاضر به خاطر شرایط زندگی، شاغل بودن خانم ها  و استقبال اجباری مردم از غذاهای بیرون پز، روز به روز به تعداد رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا اضافه می‌شود. به همین دلیل شغل مدیریت رستوران، به خصوص در کشورهایی که موقعیت توریستی خوبی دارند بازارکار و آینده شغلی خوبی دارد. اگر شما هم علاقه زیادی به شغل‌های مدیریتی دارید و می‌خواهید به عنوان مدیر رستوران فعالیت کنید، باید یک رزومه‌ کامل و حرفه‌ای که در برگیرنده توانایی‌ها و تجربه کاریتان باشد، داشته باشید.
در این مطلب قصد داریم به بررسی یک نمونه رزومه‌ کاری مدیر رستوران را که با رعایت اصول استاندارد توسط سایت ایران استخدام تنظیم شده است بپردازیم. سپس نکات مهم و کلیدی برای نوشتن رزومه مدیر رستوران و تنظیم آن را توضیح می دهیم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نمونه رزومه‌ مدیر رستوران تکمیل شده توسط ایران استخدام

سایت ایران استخدام برای آشنایی بیشتر شما با اصول صحیح ساخت رزومه مدیر رستوران، نمونه رزومه‌ای کامل از جهت درج اطلاعات، مهارت‌ها و سابقه فعالیت را برای این شغل تهیه و تنظیم نموده است. شما می‌توانید با بررسی آن‌، با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای بیشتر آشنا شوید و از آن برای تنظیم رزومه خود استفاده نمایید.
لطفا توجه داشته باشید این نمونه رزومه‌ها حاوی تمامی اطلاعات است. لازم است شما با توجه به مهارت‌ها و زمینه فعالیت خود رزومه‌تان را تکمیل نمایید.

چهار نکته کلیدی برای نوشتن رزومه مدیر رستوران

با توجه به افزایش روز افزون تعداد رستوران‌ها در کشور، تقاضا برای این شغل نیز بیشتر شده است. اگر قصد دارید در رستوران‌های لوکس و معروف کشور به عنوان مدیر رستوران مشغول به کار شوید و رزومه‌ای برجسته در میان هزاران رزومه ارسالی این رده شغلی داشته باشد رعایت این 4 نکته کلیدی زیر حائز اهمیت است:

1- ارائه توضیحات در رابطه با تجربه کاری مدیر رستوران

مدیریت رستوران از مشاغل بسیار حساس و پرمشغله ای به شمار می آید که برای انجام صحیح آن نیاز به دانش و مهارت خواهد بود. برای همین موسسین رستوران‌ها به دنبال استخدام مدیران با تجربه برای رستوران‌های خود هستند. با این ترتیب مدیران رستوران در دو دسته زیر قرار می‌گیرند.

مدیر رستوران سطح ورودی و بدون تجربه: اگر جز مدیران رستورانی هستید که تجربه کاری چندانی در زمینه مدیریت ندارید، می‌توانید در رزومه خود به تجربیات قبلی خود در سطوح پایین شغلی اشاره نمایید. در رزومه‌تان در رابطه با اهداف و علایق خود سخن بگویید. اگر دوره‌های آموزشی را گذرانده اید حتما آن‌ها را لیست کنید.

مدیر رستوران با تجربه و دارای سابقه کار: اگر دارای سابقه کار در شغل مدیریت رستوران هستید و تجربه کاری کافی در این زمینه دارید، در بخش سوابق کاری رزومه خود مهم‌ترین دست‌آوردهایتان در این حوزه را شرح دهید. از آخرین سابقه کاری خود شروع کنید، تمام جزئیات سوابق خود شامل محل کار و مدت زمانی که در آن مشغول به کار بوده‌اید را ذکر نمایید. به اقداماتی که در گذشته انجام داده‌اید، مانند موفقیت‌ها، تقدیر و ترفیع هایتان و آموزش‌هایی که دیده‌اید اشاره کنید.

نکته: اگر مدیر رستوران با تجربه و ماهر باشید می‌توانید در آینده نزدیک برای خود رستوران تاسیس کنید و مدیر رستوران خود باشید.

یادتان باشد رزومه ارسالی شما زمانی ارزشمند است که اصل صداقت را در آن رعایت کرده باشید. این اصل زمانی اثبات می شود که شما بتوانید مدارک و مستنداتی را که از شما به هنگام مصاحبه حضوری برای سابقه کار و تجربه در زمینه کاری‌تان، مطالبه می‌کنند را ارائه دهید. در نتیجه قبل از شروع تکمیل رزومه و اشاره به تجربیات خود مدارک و گواهینامه های مورد نیازتان را جمع آوری کنید.

2- بیان تجربیات مدیر رستوران به صورت کمی و عددی

برای اینکه رزومه‌تان در نگاه اول نظر خوانندگان را جلب کند و برجسته تر باشد، تجربیات خود را با استفاده از اعداد و ارقام بیان کنید. زیرا بیان تجربیات به صورت کمی، مهارت و توانایی‌ شما را در کارتان نشان می‌دهد.

نمونه‌هایی برای تجربیات کمی:

  • راه اندازی برنامه غذایی و نوشیدنی ویژه موجب افزایش 15 درصدی درآمد شد
  • ارائه خدمات مناسب و برنامه ریزی شده به مشتریا 98% رضایت مشتری را کسب کرد
  • پیاده سازی یک سیستم تحویل که موجب افزایش فروش رستوران تا 25% در یک ماه شد

3- اهمیت اشاره به مهارت‌ها در رزومه مدیر رستوران

همانگونه که می‌دانید کارهای مدیریتی نیازمند داشتن مهارت و توانایی‌های خاصی هستند که مدیریت رستوران نیز از این امر مستثنی نیست. معمولا کارفرمایان به بخش مهارت‌های رزومه توجه زیادی نشان می‌دهند برای همین توصیه می‌کنیم در رزومه کاری‌تان مهارت‌های نرم و سخت خود را لیست کنید.

الف) مهارت‌های نرم مدیر رستوران

  • داشتن رفتاری مدبرانه و مودبانه
  • توانایی انگیزش و مدیریت کارکنان
  • مهارت های ارتباطی قوی
  • توانایی خوب در کارتیمی
  • مدیریت زمان
  • خلاقیت
  • توان سازماندهی و برنامه ریزی کارها

ب) مهارت‌های سخت مدیر رستوران

  • مهارت عالی در جذب مشتری و ارائه خدمات مناسب به او
  • داشتن سلیقه خوب در کار برای انتخاب نحوه چیدمان سالن، دکور سالن، نوع ظروف مورد استفاده برای سرو غذاها و…
  • داشتن خلاقیت و نوآوری در تهیه منو غذا، چیدمان، ابزارهای تشویقی و…
  • توانایی حفظ آرامش در شرایط کاری پر فشار
  • توانایی کار با اعداد و ارقام و مدیریت بودجه
  • نظارت بر نحوه سرویس دهی به مشتریان و برنامه ریزی جهت حداقل کردن زمان انتظار آن‌ها
  • توانایی مدیریت سلامت، بهداشت، ایمنی و امنیت محیط کار
  • آشپزی غذاهای خارجی مانند غذاهای ژاپنی، چینی، ایتالیایی و…
  • توسعه منوی رستوران
  • سفارش و مدیریت موجودی مواد اولیه
  • رهبری تیم آشپزی
  • توجه به استانداردهای ایمنی و بهداشتی
  • استقامت جسمانی برای کار در ساعات طولانی
  • تسلط بر نرم افزارهای مرتبط با حسابداری و مالی

4- نکات کلی در نوشتن رزومه مدیر رستوران

نوشتن خلاصه رزومه مدیر رستوران: کارفرمایان و مدیران استخدام برای جذب مدیر رستوران تعداد زیادی رزومه دریافت می‌کنند. اما آن‌ها زمان زیادی را برای بررسی و مطالعه رزومه‌های دریافتی ندارند. اگر می‌خواهید در همان ابتدا نظر مدیر استخدام را جلب کنید، یک بازخورد اولیه عالی از رزومه‌ خود ایجاد کنید و در چند جمله کوتاه و در ابتدای رزومه‌تان تمام اطلاعات کلی در مورد خودتان، موفقیت‌ها و برجسته‌ترین دستاوردهایتان را بیان کنید.

تحصیلات مدیر رستوران: برای اینکه به عنوان مدیر رستوران مشغول به کار شوید حداقل به مدرک کارشناسی در رشته‌ هتلداری و آموزش در دوره‌های مدیریت رستوران دارید.  در صورتی که فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر هستید لازم است میزان تحصیلات و گرایش تحصیلی خود را با ذکر معدل، نام دانشگاه محل تحصیل و زمان اخذ مدرکتان را بیان کنید. همچنین اگر دارای مدرک و گواهینامه دوره کارآموزی هستید آن‌ را نیز ذکر کنید.

درج حقوق درخواستی مدیر رستوران: شغل مدیریت رستوران در صورت موفقیت جزء مشاغل پردرآمد به حساب می آید. درآمد مدیر رستوران با توجه به میزان مهارت، تجربه و توانمندی‌های او متفاوت است. پس بهتر است در بخش حقوق درخواستی، حقوق توافقی را انتخاب کنید تا با توجه به سوابق‌ شغلی، شرایط کار و مهارت‌هایتان و با توافق کارفرما حقوق و درآمدتان را مشخص شود.

تکمیل و تنظیم رزومه کاری مدیر رستوران از دو طریق

اکنون با نکات مهم و کلیدی تنظیم رزومه کاری مدیر رستوران آشنا شدید و یک نمونه رزومه‌ مدیر رستوران را در بالا بررسی نمودید. مطمئناٌ تمایل به تنظیم رزومه کاری خود به صورتی کاملا استاندارد و حرفه ای دارید. بر همین اساس مجموعه ایران استخدام از دو روش کاملا رایگان برای ساخت رزومه، شما را در این امر یاری می نماید:

دانلود فرم خام رزومه کار مدیر رستوران

ایران استخدام با توجه به درخواست بالای کارجویان، فرم خام رزومه کاری استانداردی را به دو زبان فارسی و انگلیسی (در قالب فایل Word) تنظیم نموده و در اختیار متقاضیان استخدام قرار داده است. این فایل شامل تمام فیلدهای مورد نیاز رزومه مدیر رستوران می شود و شما می توانید پس از دانلود رزومه، اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و با خروجی PDF و Word ذخیره نمایید.

برای دانلود فرم خام رزومه کاری مدیر رستوران – فارسی و انگلیسی کلیک نمایید

ساخت آنلاین رزومه کاری مدیر رستوران

در صورتی که تمایل به تنظیم رزومه‌ مدیر رستوران به صورت استاندارد و کارفرما پسند به صورت آنلاین دارید، ایران استخدام در پنل کارجویان خود رزومه ساز آنلاینی را طراحی نموده و با امکانات زیادی از جمله قالب های متنوع، دانلود فوری و رایگان رزومه، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
برای ساخت رزومه از طریق سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام لازم است در پنل کارجو ثبت نام نمایید و پس از تکمیل اطلاعات خود، از بین قالب های موجود قالبی را انتخاب و گزینه ذخیره را برای دریافت رزومه در فرمت PDF بزنید.

برای ثبت نام در پنل کارجو ایران استخدام و ساخت رزومه آنلاین مدیر رستوران کلیک نمایید

راهنمای جستجوی آگهی و ارسال رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارجویان)

کارفرمایان و مدیران استخدام رستورا‌ها و مراکز تهیه غذا، برای جذب و استخدام مدیر رستوران آگهی‌های استخدام خود را در مجموعه ایران استخدام اطلاع رسانی می کنند.

نحوه جستجوی آگهی های استخدام: کارجویان برای اطلاع از جدیدترین آگهی‌های استخدام در رستوران منتشر شده در مجموعه ایران استخدام از چند طریق می توانند اقدام نمایند که مهمترین آنها استفاده از بخش جستجو مشاغل در سایت می باشد. پس از جستجو و بررسی آگهی های استخدام فعال، با ارسال رزومه کاری خود برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی خواهند کرد.

نحوه ارسال رزومه برای آگهی های استخدام: برای هر آگهی جهت ارسال رزومه برای کارفرما از دو طریق می توان اقدام نمود:

  • ارسال رزومه از طریق ایمیل، واتساپ: در این روش کارجویان می توانند رزومه آماده خود را از طریق ایمیل یا واتساپ برای کارفرما ارسال نمایند.
  • ارسال رزومه از طریق کاریابی ایران استخدام: در این روش کارجویان پس از ثبت نام در کاریابی ایران استخدام و تکمیل فرم رزومه، قادر خواهند بود آن را مستقیما برای کارفرما ارسال کنند و یا با فعالسازی رزومه ساخته شده آن را در معرض دید کارفرمایان قرار دهند.

نکته: با ثبت نام در کاریابی ایران استخدام پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، رزومه شما در معرض دید کارفرمایان قرار می‌گیرد و امکان جذب و استخدام شما بالاتر می‌رود.

راهنمای درج آگهی و جستجوی رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارفرمایان)

کارفرمایان هتل ها و رستوران‌های بزرگ در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در پنل کارفرما ایران استخدام، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف اقدام به درج آگهی استخدام نمایند.

نحوه درج آگهی استخدام: کارفرمایان پس از ورود به پنل خود، از بخش درج آگهی جدید می توانند عنوان و متن آگهی خود را وارد نمایند. سپس اطلاعات خود را تکمیل کرده و با انتخاب پلن مناسب از میان پلن‎های مختلفی که در این بخش وجود دارد، آگهی خود را برای انتشار در مجموعه ایران استخدام ارسال نمایند. پس از تایید آگهی استخدام و ارسال آن دسترسی کارفرمایان به صورت خودکار به بانک رزومه های موجود در سایت ایران استخدام فعال می گردد.

نحوه جستجوی رزومه توسط کارفرما: کارفرمایان برای بررسی رزومه کارجویان از دو طریق می توان اقدام نمایند:

  • بررسی رزومه های دریافتی در پنل کارفرما: در این روش اگر کارفرما هنگام درج آگهی استخدام خود در سایت ایران استخدام گزینه دریافت رزومه از طریق پنل ایران استخدام را فعال نموده باشد، کارجویانی که در ایران استخدام ثبت نام کرده‌اند می توانند رزومه خود را برایشان ارسال کنند. در این صورت کارفرمایان می توانند پس از بررسی رزومه ها و انتخاب رزومه مناسب با کارجوی مورد نظرشان تماس بگیرند.
  • بررسی رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام: در این روش کارفرمایان می‌تواند رزومه‌های موجود در بانک رزومه ایران استخدام را با توجه به عنوان شغلی مورد نظر جستجو و بررسی نمایند.

نکته: با ثبت نام و درج آگهی استخدام به عنوان کارفرما در سایت ایران استخدام، می توانید به بانک رزومه دسترسی پیدا کنید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا