بسپارسازان ایرانیان

basapolymer

۲.۵ دسته: تولیدی و صنعتی
۲.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت بساپلیمر
شرکت بساپلیمر در سال ۱۳۸۹ توسط محمد رونق و پردیس رستم‌زاده تأسیس شد و در زمینه تولید کفپوش‌های رزینی فعالیت می‌کند. این شرکت با دریافت تأییدیه دانش‌بنیان و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، محصولاتی با کیفیت جهانی عرضه می‌کند. بساپلیمر امروز با تیمی متخصص به توسعه و جلب رضایت مشتریان ادامه می‌دهد.
آدرس دفتر بساپلیمر:
تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان ۲۰ متری ولی عصر، خیابان اعتمادیان، پلاک ۴۰، واحد ۴

بساپلیمر با تیمی جوان، متخصص و پویا به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته کفپوش‌های رزینی، همواره به دنبال نوآوری و پیشرفت است و به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع مختلف کفپوش‌های یکپارچه رزینی فعالیت می‌کند. ما مشتاقیم افرادی که به دنبال فرصت شغلی و یادگیری، به ویژه در زمینه مهندسی پلیمر هستند، به تیم ما بپیوندند.
مزایا استخدام در بساپلیمر:

  • امریه سربازی
  • بیمه
  • پاداش
  • کمک هزینه آموزشی
  • هدایای مناسبتی
  • وام

پردیس رستم زاده
مدیرعامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه