۸ سال پیش

آموزش‌های فنی بیکاری را در مناطق روستایی کاهش می‌دهد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم را موجب کاهش بیکاری‌های فصلی در مناطق روستایی عنوان کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از گیلان‌غرب، داود ناصری‌امید صبح امروز در جمع کارکنان، مربیان، مدیران و موسسان آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد شهرستان گیلان‌غرب گفت: برای حرکت در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید همدلی و تعامل خوبی بین همکاران به‌ وجود بیاید.
وی خواستار افزایش ساعت کار مفید کارکنان این سازمان شد و اضافه کرد: ریاضت اقتصادی و تحمیل خواسته‌های نامتعارف معنای اقتصاد مقاومتی نیست، بلکه اقتصادی فعال و پویا مبتنی بر برنامه‌ریزی استراتژیک، راهبردی، مردمی و در راستای میدان دادن بیشتر به فعالان بخش خصوصی است.
به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، استفاده بهینه از منابع انسانی، اعمال مدیریت کارآمد، رشد اقتصادی، تحقق اهداف توسعه‌ای و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی از جمله مشخصه‌های اقتصاد مقاومتی است.
ناصری‌امید اقتصاد مقاومتی را از مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: باید اقتصاد مقاومتی را پذیرفته و به‌ صورت عمیق به آن باور داشته باشیم تا بتوانیم به آن دست یابیم؛ فراهم‌سازی بستر مورد نیاز مستلزم اقدامات فرهنگی است.
وی توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم و کسب مهارت‌های فنی با ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را موجب کاهش بیکاری‌های فصلی مناطق روستایی و صنعتی شدن بافت روستایی عنوان کرد و ادامه داد: استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری در مناطق روستایی وجود دارد که باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در سفر کاری یک‌روزه به شهرستان گیلان‌غرب از کارگاه‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان بازدید کرد و نحوه فعالیت و ارائه خدمات را مورد بررسی قرار داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555580
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد