۸ سال پیش

ابلاغ دستورالعمل تمدید و تعویض پروانه مهارت ویژه کارگران ساختمانی
اطلاعات بیشتر

دستورالعمل تمدید و تعویض پروانه مهارت ویژه کارگران ساختمانی ابلاغ شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


توسط معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دستورالعمل تمدید و تعویض پروانه مهارت، ویژه کارگران ساختمانی ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،محمد امین سازگار نژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس این سازمان در این خصوص بیان داشت: دستورالعمل مذکور به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف، حذف واسطه های احتمالی، تسریع در خدمت رسانی و آسودگی خاطر و تکریم کارگران عزیز ساختمانی تدوین و با قید فوریت به ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها ابلاغ شده است.
سازگارنژاد افزود: بنا بر دستورالعمل مذکور از این پس طرح تعویض پروانه های مهارت ساختمانی قدیمی (کاغذی) به کارت الکترونیکی صرفاً از طریق انعقاد قرارداد با دفاتر مرکزی پیشخوان دولت و یا ادارات کل پست صورت می گیرد و هر گونه روند دیگر، بایستی متوقف شود.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین قرارداد منعقده بایستی با رعایت کلیه مقررات و تأیید کارگروه دفاتر پیشخوان دولت که در استانداری ها هستند، صورت پذیرد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار داشت:  برای ثبت نام و مراجعه کارگران دارای پروانه مهارت به دفاتر پیشخوان یا باجه های پستی، هیچ واسطه دیگری از قبیل تشکل های کارگری و نظایر آن، تعاونی های کارکنان و هر عنوان دیگری وجود ندارد و نیاز به معرفی از هیچ مرجعی نیست.
سازگارنژاد بیان داشت: اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر عنوان در ادارات کل و مراکز آموزش فنی وحرفه ای مستقر هستند، حق ارائه خدماتی نظیر کپی، اسکن، پوشه و تشکیل پرونده و ورود اطلاعات و نظایر آن و دریافت وجوه به هر میزان و به هر شکل را ندارند .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=578623
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد