۷ سال پیش

اعلام جزئیات و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد پیام‌نور
اطلاعات بیشتر

 

مدیر كل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از اعلام نتایج كارنامه آزمون ورودی دوره‌های فراگیر كارشناسی ارشد نوبت شانزدهم سال ۹۵ دانشگاه پیام نور بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد محسن صدر اظهار داشت: تمامی داوطلبانی كه اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره های فراگیر كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (نوبت شانزدهم) اعلام شده می توانند از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری ضمن مراجعه به سامانه گلستان به آدرس http://reg.pnu.ac.ir به صورت غیرحضوری ثبت نام كنند.
وی افزود: تمامی پذیرفته شدگان لازم است در هنگام ثبت نام تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه، پشت و روی كارت ملی،مدرك كارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، مدرك مشخص كننده نظام وظیفه ( ویژه آقایان)، تاییدیه سهمیه (ویژه استفاده كنندگان از سهمیه ها) را با حجم حداكثر ۲۵۰ كیلوبایت بارگذاری كنند.
مدیر كل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با بیان اینكه تمامی پذیرفته شدگان حداكثر تا ۳۱ شهریورماه ۹۵ فرصت دارند مدرك گواهی موقت دانش آموختگی خود را در سیستم بارگذاری كنند، تصریح كرد: امكان ثبت نام و انتخاب واحد برای دانشجویان ایرانی كه تا تاریخ ۳۱ تیرماه امسال دانش آموخته دوره كارشناسی شده اند، برای دوره تابستانی ۹۵ فراهم شده است و دانشجویان در صورت تمایل می توانند دروس دانشپذیری را كه نمره خام آن كمتر از ۱۲ بوده و نیز دروس جبرانی ( برای رشته های نامرتبط و جبرانی اجباری ) را در دوره مذكور اخذ و بگذرانند.
مدیركل روابط عمومی همچنین اظهار داشت: دانشجویان پس از ورود به سامانه گلستان با مطالعه صفحه اول آن می توانند از شناسه كاربری و گذرواژه خود مطلع و وارد سامانه گلستان شوند .
وی در پایان گفت: طلاعیه های بعدی از طریق ‌پورتال دانشگاه پیام‌نور ‌به آدرس http://www.pnu.ac.ir اعلام خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587510
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد