۸ سال پیش

انتقاد از عدم پرداخت حق الزحمه معلمان حق التدریس توسط آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر

 

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با انتقاد از عدم پرداخت حق الزحمه معلمان حق التدریس توسط آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه به مدت ۷ ماه به وظیفه خود در پرداخت حق الزحمه معلمان حق التدریس عمل نکرده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید حسین نقوی حسینی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 22فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزارت آموزش و پرورش گفت: حق الزحمه معلمان حق التدریس از اول مهر سال گذشته تاکنون یعنی به مدت 7 ماه پرداخت نشده است بنابراین از این وزارتخانه تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کند.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور خارجه و رئیس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام به تعهدات نقد خود عمل کرده است حتی فراتر از تعهدات اما دشمن به وعده‌های نسیه خود عمل نمی‌کند و ادامه این موضوع به نفع کشور نیست بنابراین وزارت خارجه باید نسبت به یاوه‌گویی‌های آمریکا پاسخگو باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به دولت تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کشور معطل مانده است همچنین بیکاری خانواده‌های بسیاری را آزار می‌دهد که دولت باید برنامه خود در خصوص اشتغال را ارائه دهد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=575526
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد