۸ سال پیش

اهتمام کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان با حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیروان گفت: این نهاد برای توانمندسازی مددجویان با حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا اهتمام خاصی دارد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


قربان احمدی فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان از واگذاری 6 دستگاه نیسان بار به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) طی امروز خبر داد.
وی بیان داشت: برای خرید این تعداد نیسان بار مددجویان این نهاد یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار  تامین و صرف شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه هزینه هر دستگاه خودرو 300 میلیون ریال است گفت: بخش عمده‌ای از این اعتبارات در قالب تسهیلات بانک سینا و انصار به مددجویان این نهاد پرداخت‌شده است.
وی تصریح کرد: برای اشتغال مددجویان این نهاد در شهرستان شیروان چندی قبل نیز تعدادی تراکتور واگذار شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیروان واگذاری نیسان بار و تراکتور به افراد زیرپوشش امداد را در راستای توانمندسازی و اشتغال اعلام کرد.
وی تاکید کرد: ازاین‌رو کمیته امداد شیروان برای توانمندسازی مددجویان امداد با حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا اهتمام خاصی دارد.
به گفته وی ایجاد درآمد پایدار و خودکفایی روستانشینان باعث توسعه اشتغال در روستاها و بخش کشاورزی خواهد شد.
هفت هزار و 253 خانوار در شهرستان شیروان که بالغ‌بر 15 هزار خانوار بوده  زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان  قرار دارند.
شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583302
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد