۷ سال پیش

ایجاد اشتغال یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: اولویت قرار دادن مناطق محروم و روستایی در راستای توانمندسازی و رسیدگی به این مناطق و ایجاد اشتغال پایدار از اقدامات قابل توجه کمیته امداد برای کاهش محرومیت است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری امروز (13 شهریور) در دیدار با مدیرعامل بانک ملی که در کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: از وظایف کمیته امداد و مددکاران، شناسایی و استعدادیابی خانواده های تحت حمایت و توانمندسازی آنان از طریق آموزش های فنی حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی است.
وی بابیان اینکه حمایت کمیته امداد بعد از پرداخت تسهیلات بصورت مشاوره و ناظر طرح ها است افزود: کارشناسان و مسئولان بانک ها می توانند در راستای راستی آزمایی و نظارت مستقیم بر تسهیلات پرداختی و توانمندسازی مددجویان بازدید داشته باشند.
ملک پور بابیان اینکه در سال ۹۴ نزدیک به ۳۷۰ طرح اشتغالزایی در سطح استان ایجاد شده است، گفت: میزان تسهیلات پرداختی این طرح‌ها نزدیک به ۴۳ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال است.
بر اساس این گزارش در ادامه احمدرضا صباغی، مدیرعامل بانک ملی چهارمحال و بختیاری، خدمت گذاری در جامعه اسلامی را کاری ارزشمند دانست و گفت: از توفیقاتی که نصیب ما شده همراهی و کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) در توانمندسازی و ایجاد اشتغال در جامعه بویژه خانواده های تحت حمایت این نهاد است.
وی بابیان اینکه استان در بخش کشاورزی، دامپروری و پراکندگی جمعیت در روستاها ظرفیت و استعداد دارد، تصریح کرد: کمیته امداد در راه اندازی طرح های اشتغالزایی کوچک موفق بوده و بانک ملی استان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به توانمندسازی مددجویان از تمام ظرفیت خود برای یاری رساندن به این نهاد استفاده می کند.
مدیرعامل بانک ملی چهارمحال و بختیاری، از پرداخت ۷۹ درصدی وام اشتغال به مددجویان استان در سال گذشته خبر داد و گفت: مبلغ پرداختی وام های اشتغال در سال جاری ۵۷ میلیارد ریال است که با شناسایی و معرفی کمیته امداد استان پرداخت می شود.
صباغی، به طرح های خودکفایی بازدید شده اشاره و خاطرنشان کرد: طرح های اشتغال زایی با حداقل تسهیلات دریافتی آغاز به کار شده اند که به موفقیت این طرح ها و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت منجر شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=663234
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد