۷ سال پیش

ایجاد ۵۰۰۰ شغل در روستاهای مرکزی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهر، مقرر شده پنج هزار شغل در روستاهای استان مرکزی ایجاد شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


سیامک سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  توقف روند پرشتاب مهاجرت به شهر در گرو ایجاد اشتغال در روستاها است و به همین منظور باید طرح توسعه اشتغال در روستاها با جدیت پیگیری شود.
امسال ۲۰۰میلیارد ریال بودجه برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهر در استان مرکزی در نظر گرفته شده که به طور متوازن به شهرستان های استان تخصیص می یابد و سهم هر شهرستان ۱۸میلیارد ریال است.
وی افزود: اولویت‌های هر شهرستان باید توسط فرمانداران مشخص و ارائه شود، تا این اعتبار هر چه سریعتر اجرایی شده و به هر منطقه تخصیص یابد.
سلیمانی تصریح کرد: با این میزان اعتبار مقرر شده بیش از پنج هزار شغل در مناطق روستایی استان مرکزی ایجاد شود.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است که باید تهیه مقیاس استانی و شهرستانی آن نیز مدنظر قرار گیرد.
وی توضیح داد: در حال حاضر پروژه ارتقای تولیدی و توسعه اشتغال پایدار دشت‌ها و مناطق روستایی به عنوان یکی از طرح های مهم ستاد اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی تصریح کرد: در راستای گسترش اشتغال روستایی باید سرمایه‌گذاری در طرح‌های کوچک، صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی مورد حمایت قرار گیرد.
سلیمانی یادآور شد: علاوه بر توسعه توجه به ارتقای فرهنگ عمومی و توسعه اجتماعی در روستاها نیز باید مدنظر قرار گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660426
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد