۷ سال پیش

بانوان کارآفرین استان قزوین تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت می‌کنند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: به دنبال امضا تفاهم‌نامه میان صندوق کارآفرینی و امید استان قزوین بانوان کارآفرین استان قزوین تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت می‌کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مریم بیدخام صبح امروز در دیدار با رئیس صندوق کارآفرینی و امید که در محل استقرار این صندوق برگزار شد اظهار داشت: مشکلات و موانع حضور زنان در جامه باید مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شود چرا که حضور زنان در جامعه سبب افزایش رفاه اجتماعی می‌شود.
وی افزود: یکی از موضوعاتی که می‌تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای بانوان است که در این راستا باید تسهیلات و امکانات لازم برای آنها فراهم شود که زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست استان در اولویت قرار دارند.
مشاور استاندار در امور خانواده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که سبب افزایش طلاق در جامعه شده بیکاری‌ است عنوان کرد: باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده و زمینه اشتغال بانوان فراهم شود تا مشکلات و معضلات اجتماعی نیز کاهش ‌یابد.
بیدخام حضور زنان در جامعه و ایجاد اشتغال برای آنان را در افزایش سرانه تولید کشور و کاهش مشکلات خانواده‌های بدسرپرست، بسیار موثر دانست و گفت: مشارکت زنان در فعالیت‌های اجتماعی و اشتغال آنان باعث افزایش سطح تولید، درآمد و در نتیجه افزایش رفاه اجتماعی در کل جامعه می‌شود.
رضا تیموری، مدیریت صندوق کار آفرینی و امید نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری جهت ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور ایجاد اشتغال بانوان استان اظهار داشت: این صندوق در راستای ایجاد اشتغال، انواع تسهیلات ارائه می‌دهد که شامل تسهیلات مشاغل خانگی، تسهیلات خود اشتغالی و تسهیلات کارفرمایی یا طرح پشتیبان است.
در این جلسه به منظور حمایت از بانوان توانمند استان قزوین جهت اشتغال‌زایی و کارآفرینی تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و صندوق کارآفرینی و امید امضا شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=635684
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد