۸ سال پیش

برخی استان‌ها در اجرای قانون جذب حق‌التدریسی سلیقه‌ای عمل کردند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

قاسم احمدی لاشکی در نشست بررسی مشکلات با معلمان حق‌ التدریس پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی غرب مازندران با اشاره به این‌که برخی استان‌ها و شهرستان‌ها در اجرای قانون جذب حق‌التدریسی سلیقه‌ای عمل کردند، اظهار کرد: این عملکرد به کار آسیب‌ می‌زند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد مازندران در اجرای قانون جدید حق التدریسی‌ها افزود: در آذربایجان غربی حدود ۱۴۰۰ نفر، در اصفهان بیش از ۱۷۰۰ نفر و در خوزستان ۲۱۵۶ نفر جذب شدند، ولی در استان مازندران با این همه وسعتش تنها ۳۰۰ نفر جذب و مشغول به کار شدند که رقم خوبی نیست.
وی با اشاره به این‌که پس از تصویب قانون جدید، ۱۶ هزار نفر در سراسر کشور مشغول به کار شدند، تاکید کرد: در سال آینده برای جبران کمبود نیروی انسانی، از کسانی که امسال از طرح حق‌التدریسی بازماندند، استفاده خواهد شد که در چالوس نیز از این قاعده مستثنی نیست.
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از فارغ‌التحصیل شدن ۲۸ هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان در سال آینده خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۸۰۰ نفر سهمیه استان مازندران خواهد بود ولی نیازها بیشتر از این تعداد را نشان می‌دهد و برای جبران کسری، از نیروهای حق‌التدریسی استفاده می‌شود.
وی تصویب قانون جدید جذب معلمان حق‌التدریسی را مفید و مثمرثمر دانست و اظهار کرد: در قانون قبلی نیروهای حق‌التدریسی، بهداشتی و پرورشی، مشاوران در مدارس و سرپرست کارگاه‌ها در سطح متوسطه دیده نشده بودند اما در قانون جدید، پیش دبستانی‌های غیرمرتبط و مواردی که خلاء داشت در آن دیده شد.
وی با بیان این‌که تصویب بودجه استخدامی حق التدریسی‌ها در حال انجام است، خاطرنشان کرد: جذب نیرو فقط باید بومی باشد تا حق بومیان همان منطقه تضییع نشود.
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره اجرای طرح بسته حمایتی در برخی مدارس، اظهار کرد: نامه‌ای با بیش از ۶۰ امضاء به دیوان محاسبات کشور ارسال و در آن قید کردیم که این کار اشکال دارد و طبق قانون جدید، اجرای بسته حمایتی ممنوع است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581300
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد