۸ سال پیش

بلاتکلیفی داوطلبان آزمون شرکت گل‌گهر

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تجمع داوطلبان آزمون شرکت گل‌گهر مقابل فرمانداری

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام شرکت گل گهر اینجا کلیک کنید


پاسارگاد: «نه راه پس دارند و نه راه پیش» این حال ‌و روز داوطلبانی است که هشت ماه پیش در آزمون استخدامی شرکت گل‌گهر حضور یافتند و پس از مصاحبه منتظر ماندند تا نتایج مشخص شود، اما ۸ ماه می‌گذرد و بلاتکلیف هستند. آنها شنبه صبح آمده بودند تا از فرماندار مدد بجویند.
ما را از بلاتکلیفی نجات دهند
شنبه صبح عده‌ای از افرادی که در آزمون گل‌گهر شرکت کرده بودند مقابل فرمانداری تجمع کردند. یکی از افرادی که در این آزمون شرکت کرده بود گفت: خیلی‌ها به ما وعده دادند که مشکل‌تان را حل می‌کنیم؛ از نماینده گرفته تا شورای ‌شهر، اما هیچ وعده‌ای عملی نشد. او ادامه داد: «ما چند وقت پیش با آقای فرماندار صحبت کردیم ایشان گفتند مشکل‌تان را حل می‌کنیم، حرف اول و آخرشان هم این بود که با مسئولان گل‌گهر صحبت‌ کردیم، قرار است به زودی سر کار بروید، اما باز هم اتفاقی نیفتاد و ما همچنان سرگردان هستیم.» محمد یکی از معترضان با انتقاد از سیاست‌زدگی حاکم بر مناسبات شهرستان گفت: «متاسفانه در ماجرای آزمون استخدامی گل گهر عده ای تلاش کردند نفع خودشان را از ماجرا ببرند و به نوعی گروکشی سیاسی اتفاق افتاد. لطفا بنویسید ما با سیاست کاری نداریم و فقط خواستار رفع مشکل مان هستیم. قرار نیست رفع مشکل ما موجب سوءاستفاده برخی کاندیداها شود.»
روابط عمومی شرکت گل گهر پیش از این اعلام کرده بود؛ این شرکت در حال اصلاح چارت سازمانی است و بعد از اصلاح چارت درباره جذب نیروهای جدید تصمیم گیری می‌شود. اما معترضان می‌گویند چارت سازمانی گل گهر پیش از این یک بار در زمان جلال‌مآب اصلاح شده است. اعلام نشدن نتایج آزمون هم یکی دیگر از مشکلات داوطلبان آزمون استخدامی است. «روزبه» یکی از همین داوطلبان گفت: «کاش گل‌گهر نتایج را رسما اعلام می‌کرد تا حداقل تکلیف شرکت‌کنندگان در آزمون مشخص شود. بعضی افراد برای شرکت در آزمون طبق قوانین آزمون از کارشان در شرکت‌های تابعه گل‌‌گهر استعفا دادند و ماه‌ها بیکار هستند.»
یکی دیگر از معترضین گفت: گل‌گهر تا الان هیچ جوابی به ما نداده اصلا پیگیری هم نمی‌کند فقط در سایت‌شان نوشتند ما مشکلات مالی داریم. احمد با بیان اینکه الان ما بلاتکلیف هستیم، گفت: مسوولان خودشان را بگذارند جای ما، ما خانواده داریم، چگونه باید زندگی کنیم؟ با این تاخیر اعتبار گل‌گهر هم زیر سوال می‌رود خیلی از افراد هستند از شهرهای دیگر در آزمون شرکت کردند آن‌ها هم در بلاتکلیفی کامل هستند.» کاهش قیمت جهانی سنگ آهن باعث شده گل گهر این روزها از نظر مالی با افت شدید درآمدها روبه‌رو شود. یک منبع آگاه در شرکت گل گهر به پاسارگاد گفت: «مشکلات مالی موجب شده مدیران ارشد به جذب نیروی جدید تمایل نشان ندهند». «حامد» یکی از معترضان این استدلال را قبول ندارد و گفت: «همین الان تعدادی نیرو به شرکت وارد شده‌اند که شیوه استخدام‌شان مشخص نیست. اگر شرکت مشکل مالی هم دارد بهتر است اسامی قبول شدگان را اعلام کند اما زمان اشتغال به کارشان را به تعویق بیندازد.»
اداره کار نمی‌تواند وارد این موضوع شود
رییس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی با بیان اینکه طبق قانون چون این افراد هنوز سرکار نرفتند و رابطه کارگری- کارفرمایی برقرار نشده است ما نمی‌توانیم وارد شویم، گفت: درچندین جلسه با مدیران گل‌گهر رایزنی‌هایی داشته‌ایم، گل‌گهر توجیهات خاص خودش را دارد. با این حال ما توصیه کردیم مشکل داوطلبان حل شود، چون هم آزمون دادند و هم مصاحبه کردند. کارشان را رها کردند که در اینجا مشغول به کار شوند و زندگی‌شان یک جورایی به چالش کشیده شده. طبق آخرین صحبتی که یک‌ ماه پیش داشتیم قول مساعد داده‌اند که در اسرع وقت مشکل را حل کنند.»
بعید می‌دانم قبل از سال اتفاقی بیفتد
معاون سیاسی فرماندار با بیان اینکه آزمون در زمان مدیریت قبلی برگزار شده است، گفت: با تغییر مدیریت یک سری ناهماهنگی‌هایی به وجود آمده و مدیریت جدید در حال رایزنی با هیات‌مدیره در تهران است که بتواند هرچه سریع‌تر مجوزهای لازم را برای به کارگیری افراد بگیرد. سهراب بهاالدینی با بیان اینکه در حال پیگیری هستیم که شرکت‌کنندگان در آزمون جذب شوند، گفت: سه‌شنبه این هفته با آقای تقی‌زاده در این زمینه جلسه داریم تا اگر امکانش باشد نتایج آزمون اعلام شود و افراد از بلاتکلیفی در بیایند. بهاالدینی گفت: من بعید می‌دانم افراد پذیرفته شده در آزمون قبل از سال سرکار بروند و اگر اتفاقی بخواهد بیفتد بعد از سال خواهد بود. همچنین روابط‌عمومی شرکت صنعتی معدنی گل‌گهر گفت: انشاالله پس از رسیدن به یک موقعیت منسجم و پویا در خصوص نیروهای آزمون اخیر تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهیم داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=547787
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد