۷ سال پیش

بهره‌برداری ۱۰۸ طرح اشتغالزا ویژه مددجویان کمیته امداد در اسدآباد
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از بهره بردار ی ۱۰۸ طرح اشتغالزا با اعتبار ۹ میلیارد ریال ویژه مددجویان کمیته امداد طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


محمد نوشادی مقدم در گفت‌وگو با مهر گفت: ۱۰۸ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد با اعتبار ۹ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه تاکنون ۲۱ درصد جذب اعتبارات سالجاری محقق شده است، افزود: طی سال ۹۴ تعداد ۳۶۵ طرح با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسیده است.
نوشادی مقدم برگزاری دوره های آموزشی فنی به منظور ارتقا تجربیات جوانان بیکار جویای کار را از دیگر فعالیت ها در این بخش دانست و یاد آور شد: در هفته دولت دو آموزشگاه خیاطی و قالیبافی با تعداد ۴۵ آموزشیار در روستاها  افتتاح می شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد همچنین از بهره‌برداری ۱۷۷ طرح عمرانی با صرف ۵ میلیارد ریال اعتبار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: مددجویان فاقد مسکن شهری اسدآباد تا پایان سال ۹۶ صاحب خانه می‌شوند.
محمد نوشادی‌مقدم اظهار داشت: تعمیر، تجهیز و بازسازی و خرید مسکن برای مددجویان زیر پوشش این نهاد از جمله اقدامات حمایتی کمیته امداد است و در این راستا از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۷ طرح عمرانی برای مددجویان اسدآبادی با اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: از این تعداد طرح عمرانی سه واحد مسکن شهری و ۲۴ واحد مسکن روستایی ساخته و خریداری شده و ۱۵۰ مورد تعمیرات، ساخت حمام و سرویس بهداشتی در راستای ارائه خدمات عمرانی برای خانواده‌های محروم و نیازمند انجام گرفته است.
مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد از اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساخت مسکن روستایی توسط دولت خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۶ تمام مددجویان فاقد مسکن شهری صاحب خانه می‌شوند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۲۷ طرح عمرانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، عنوان کرد: خرید ۱۲ واحد مسکن شهری، ۳۵ واحد احداث مسکن مقام روستایی و ۲۸۰ مورد تعمیرات و احداث حمام و سرویس بهداشتی از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده است.
نوشادی‌مقدم عنوان کرد: رسیدگی به امور محرومان و مرتفع کردن مشکلات آنها از سنت‌های حسنه‌ای است که در سیره و روش ائمه اطهار(ع) به وفور به چشم می‌خورد و ما نیز باید دست‌گیری از نیازمندان را الگو قرار دهیم.
وی اظهار داشت: به منظور مرتفع شدن مشکلات محرومان و نیازمندان در ۵ ماهه نخست امسال توسط مدیران و مسئولان شهرستان اسدآباد از ۲۶۰ خانواده تحت حمایت این نهاد تفقد و دلجویی به عمل آمده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659123
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد