۸ سال پیش

بیشترین میزان بیکاری مربوط به کارگران بخش صنعت است
اطلاعات بیشتر

 

دبیرکل شورای اسلامی کار گفت: بیشترین میزان بیکاری مربوط به کارگران بخش صنعت بوده که سایر بخش‌های دیگر اقتصاد از جمله اصناف را نیز درگیر کرده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


رحمت‌الله پور موسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: مسئولان ادارات تأمین اجتماعی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان‌ها آمارهای دقیقی از میزان بیکاری و رده‌های آن‌ها دارند اما این اطلاعات در اختیار تشکل‌ها قرار نمی‌گیرد تا بتوانند برای آن‌ها برنامه ریزی داشته باشند.
وی با بیان اینکه بخش‌های مختلف اقتصاد با یکدیگر ارتباط نزدیک و مستقیم دارند، خاطرنشان کرد: این موضوع به این معنی است که اگر در بخش صنعت و تولید رکود وجود داشته باشد صنعت ساختمان و دیگر بخش‌های اقتصاد نیز دچار مشکل می‌شود که البته عکس این موضوع نیز صادق است.
دبیرکل شورای اسلامی کار افزود: با این حال بر اساس مشاهدات میدانی که در شورای اسلامی کار انجام شده حدس این است که بیشترین میزان بیکاری مربوط به کارگران بخش صنعت بوده که سایر بخش‌های دیگر اقتصاد از جمله اصناف را نیز درگیر کرده است.
پورموسی در ارتباط با نوع مشکلات کارگران بیان کرد: به غیر از مشکلاتی که این قشر در بخش بیکاری دارند موضوعات دیگری از جمله معوقات چندین ماهه و پرداخت نشدن به موقع حق بیمه و در نتیجه به‌وجود آمدن مشکلات در زمان بازنشستگی نیز گریبانگیر این بخش شده است

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593883
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد