۷ سال پیش

بیش از ۲۰ هزار دانشجو معلم جذب آموزش و پرورش شد
اطلاعات بیشتر

 

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید ۲۵ هزار دانشجو معلم فارغ التحصیل این دانشگاه، به عنوان نخستین گروه دانشجو معلمانان، جذب آموزش و پرورش کشور شدند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، عباس قنبری عدیوی، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در حاشیه سومین دوره بالندگی کارشناسان مشاوره دانشگاه فرهنگیان کشور در شهرکرد گفت: این تعداد فرهنگی در رشته های علوم پایه، علوم انسانی، علوم تربیتی و آموزش ابتدایی به کارگیری شده اند.
وی بابیان اینکه این معلمان از نظر عدالت آموزشی در مناطق محروم مشغول به کار می شوند، افزود: حضور دانشجو معلمان در مناطق محروم موجب می شود که شرایط آموزشی بهتری با حضور معلمان آموزش دیده و تازه نفس فراهم شود.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار داشت: این دانشجو معلمان با توجه به گزینش بومی تقسیم بندی شده اند و با جذب این تعداد معلم جدید، بسیاری از مشکلات کمبودهای فرهنگیان و همچنین مشکلاتی که برای انتقالی فرهنگیان از مناطق محروم بود، رفع می شود.
وی اظهار کرد: امسال ۱۰ هزار دانشجو معلم جدید از طریق کنکور سراسری و ۱۰ هزار دانشجوی معلم جدید نیز بر اساس ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان برای تحصیل جذب این دانشگاه می شود.
قنبری عدیوی افزود: بر اساس ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان علاوه بر جذب دانشجو از طریق معمولی، از دانش آموختگان سایر دانشگاه ها که دارای حداقل مدرک کارشناسی هستند برای جذب در مدارس استفاده می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=666325
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد