۷ سال پیش

تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان انجام شد: تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس تبدیل وضعیت ۵ نفر از مربیان حق التدریس به پیمانی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان انجام شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، طی جلسه ای رسمی و با حضور اعضای کمیته منابع انسانی این اداره کل و با قرائت سوگند نامه سازمان ،۵ نفر از مربیان در ۵ رشته ی برق ، صنایع خودرو ، طراحی و دوخت ، تاسیسات و جوشکاری طی صدور احکام جداگانه ای تبدیل وضعیت شدند.
بنا بر این گزارش ، سیروس سلطانی نژاد ،سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان ، با اعلام این خبر گفت : مراحل تبدیل وضعیت ۱۱ نفر مربی دیگر استان نیز توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای در دست اقدام می باشد.
وی افزود : صدور احکام مربیان حق التدریس با الویت سابقه کاری آن ها از مربیان با سابقه بالاتر در سطح شهرستان صورت گرفته است . مراحل انجام کار که شامل تخصیص پست، تنظیم فرم های شغل و شاغل، ورود اطلاعات به سامانه کارمند ایران، اخذ شماره شناسه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بوده و سایر موارد مرتبط به سرعت بقیه مربیان نیز در حال پیگیری است.
وی افزود: در استان ۱۶ نفر از مربیان استان و در کل کشور ۳۵۰۰ نفر مراحل نهایی صدور احکام آنان در حال نهایی شدن است.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تصریح کرد : در مورد کمبود پست های سازمانی لازم، تعداد پست های مورد نیاز به تفکیک استان و شهرستان احصاء و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام و قول مساعدت داده شده که همزمان با تبدیل وضعیت، این پست ها تأمین و در اختیار سازمان قرار داده می شود و امیدواریم در نیمه اول سال ۱۳۹۵ همه این عزیزان تبدیل وضعیت شوند.
مسئولین سازمانی با تلاشها و پیگیریهای موثر طی چندین سال استخدام مربیان حق التدریس را به انجام رسانیدند و امنیت شغلی آنان را فراهم کردند. جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پیک مهارت بپیوندید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593669
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد