۷ سال پیش

تقلیل ساعات حق‌التدریس‌ها در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به ۵۰۰ ساعت
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تقلیل حق‌التدریس‌ها از ۹ هزار ساعت به ۵۰۰ ساعت در استان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


هادی زارع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برنامه‌های خوبی برای بازگشایی مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این برنامه‌ها را در قالب پروژه مهر در همه مناطق استان در حال اجرا داریم.
این مسؤول با بیان اینکه لازم است همه مناطق آموزش و پرورش و همه مدارس با آمادگی کامل به استقبال مهرماه بروند، تصریح کرد: بازگشایی با کیفیت مدارس تأثیر بسزایی در امر آموزش و موفقیت در طول سال تحصیلی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه کمیته‌های مختلف فعالیت خود را در پروژه مهر به خوبی انجام می‌دهند، تصریح کرد: زیباسازی مدارس و همچنین ثبت‌نام از دانش‌‌آموزان و آماده کردن محیط آموزشگاه برای فرهنگیان و دانش‌‌آموزان جزو برنامه‌های پروژه مهر است.
وی در ادامه به تقلیل ساعات حق‌التدریس‌ها در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال ۹۲ میزان ساعات حق‌التدریس‌ها ۹ هزار ساعت بود که در سال جاری کاهش چشمگیری داشته است.
این مسؤول افزود: در راستای استفاده بهینه از توان نیروها اکنون ساعات حق التدریس‌ها به ۵۰۰ ساعت رسیده است.
وی با بیان اینکه در چارچوب اقتصاد مقاومتی این کار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از هر طرح و برنامه‌ای که به اقتصاد مقاومتی کمک کند استقبال خواهد کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=654114
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد