۷ سال پیش

ثبت ۵۱۷ نفر اشتغال در سامانه رصد عنبرآباد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان عنبرآباد گفت: تعهد اشتغال این شهرستان در سال گذشته ۴۶۰ نفر بوده، اما ۵۱۷ نفر در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده است.

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمود سالاری یکشنبه شب در جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت: تعهد اشتغال این شهرستان در سال گذشته ۴۶۰ نفر بوده، اما ۵۱۷ نفر در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده است که با تلاش تمام دستگاه‎های اجرایی این امر تحقق پیدا کرده است.
وی بیان داشت: بالاترین اشتغال در کمیته امداد، صندوق کارآفرینی، صنعت و معدن و بهزیستی بوده است.
سالاری تصریح کرد: در سامانه ۱۱۱ که نامه‎های مردم به ریاست جمهوری ثبت شد، ۱۱ هزار درخواست اشتغال داشتیم که عده‎ای به ما معرفی شدند و مشاوره دریافت کردند.
وی افزود: افرادی که درخواست اشتغال در سامانه ۱۱۱ را دارند، حتماً باید در آزمون‎های استخدامی شرکت کنند و یا می‎توانند، یک طرح و ایده اقتصادی را ارائه دهند تا با مشاوره‎های ما تسهیلات کار برای آن‎ها فراهم شود.
مهران سنجری مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد نیز در این کارگروه اظهار داشت: وظیفه ما این است که دانش‎آموزان را برای مشاغل مختلف آماده کنیم.
وی گفت: در سال جدید رشته‎های فنی و حرفه‎ای جدید افزایش پیدا کرده است که با تحقق این امر به دنبال عملی کردن اقتصاد مقاومتی هستیم.
سنجری اضافه کرد: با اشباع بعضی از رشته‎ها تأکید بیشتری روی فنی و حرفه‎ای داریم و والدین را در این زمینه آگاه کرده‎ایم.
علی رئیسی مدیر کمیته امداد شهرستان عنبرآباد در این جلسه اظهار داشت: یکی از سیاست‎های این کمیته بحث اشتغال مددجویان است.
وی بیان داشت: سال گذشته تنها شهرستانی بودیم که ۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار جذب کردیم و با اجرای ۲۰۰ طرح اشتغالی رتبه اول استان را به دست آوردیم.
رئیسی خاطرنشان کرد: در کمیته امداد با توجه به این طرح‎های اشتغالی خروجی داریم، اما با ابراز تأسف ورودی بیشتر است، البته افزایش مددجویان متوجه این کمیته نیست، بلکه ناشی از ضعف عملکرد سایر دستگاه‎ها است.
وی افزود: در سال آینده طی برنامه ۱۰ ساله کل مددجویان را از زیر پوشش خارج می‎کنیم و ورودی را به صفر می‎رسانیم.
رئیسی عنوان کرد: یکی از خلأهای شهرستان نبود مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای است که وجود آن بسیار ضرورت دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=627381
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد