۷ سال پیش

جامعه کارگری و کارفرمایی با مشکلاتی دست به گریبان هستند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: جامعه کارگری و کارفرمایی استان با مشکلاتی دست به گریبان هستند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا، اسماعیل خلیلی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس افزود: اکنون کافرمایان با رکود و مشکلات اقتصادی روبرو هستند و همین امر مشکلات جامعه کارگری را مضاعف کرده است.
وی بیان کرد: براین اساس مسئولان باید مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی را همزمان رصد و بررسی کنند.
خلیلی گفت: باید با در نظر داشتن شرایط اقتصادی جامعه، فضای کسب و کار را اداره کنیم و مشکلات کارگر و کارفرما را باهم ببینیم و در رسیدگی به پرونده ها در مراجع حل اختلاف با عدالت رفتارشود.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز از فرماندار و مسئولان شهرستان فردیس خواست تا به منظور دسترسی بهتر مردم به خدمات این اداره نسبت به انتقال اداره تعاون،کارو رفاه شهرستان فردیس از بخش مشکین دشت به مرکز شهر فردیس مساعدت کنند.
در ادامه این مراسم فرماندار فردیس با تشکر از زحمات مسئول راه اندازی این اداره در خصوص فعالیتهای مورد انتظار این اداره شهرستانی جهت خدمت رسانی به جامعه کارو تولید شهرستان فردیس اظهار داشت : انتظار می رود در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل گام های اساسی در خصوص رفع مشکلات شرکت های تولیدی و صنعتی گام های اساسی در زمینه توسعه اشتغال،صنعت و اقتصاد منطقه برداشته شود.
علی قنبر زمانی با انتقاد از نبود بانک اطلاعاتی دقیق در خصوص صنایع ، میزان دقیق نیروی کار ،محصولات تولیدی و میزان مبادلات اقتصادی ناشی از صادرات و توزیع مواد تولیدی در شهرستان فردیس تصریح کرد : اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز می تواند در این خصوص نقش بسیار موثری ایفا نماید و با جمع آوری اطلاعات مورد نظر در خصوص فضای کارو تولید این منطقه تمهیداتی در خصوص رفع موانع تولید جهت کارآفرینان و ایجاد اشتغال بویژه جهت جوانان و جویندگان کار درشهرستان فردیس را اتخاذ نماید .
وی در خصوص نقش اداره کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی در رونق اشتغال در منطقه فردیس ادامه داد : اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان و زیر مجموعه آن در شهرستان فردیس باید با تدابیری کارفرمایان منطقه را مجاب نموده تا با هماهنگی اداره کار شهرستان نسبت به استخدام نیرو با اولویت جویندگان شهرستان فردیس اقدام نمایند و درصورت نبود نیروی کارمتخصص در شهرستان از نیروی های کار دیگر مناطق استان استفاده نمایند همچنین اداره کار میتواند با تعامل موثر با دستگاههای اجرایی مانند تامین اجتماعی و ظرفیت بسیار خوب مدیران شهرکهای صنعتی منطقه و کارخانجات بزرگی مانند مپنا و غیره مشکل اشتغال شهرستان و استان را مرتفع نماید.
در این مراسم بهنام بهداروند به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی شهرستان فردیس
معرفی شد.
در این آئین از خدمات سرپرست قبلی سعید حسن پور قدردانی شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=597799
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد