۸ سال پیش

جذب ۷۳۰ معلم حق التدریس در کرمان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طی سال جاری در حوزه اشتغال نیز حدود 730 نفر به عنوان معلمان حق التدریس به کار گرفته شدند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد محسن بیگی افزود: در راستای سیاست های نظام، برای دانش آموختن به 15 هزار دانش آموز در نقاط مختلف استان، خرید خدمات آموزشی از بخش غیر دولتی انجام شد.
وی بیان کرد: در حوزه مسائل مربوط به انسداد مبادی بی سوادی نیز کارهای خوبی انجام شد و بخش قابل توجهی از افراد بازمانده از تحصیل شناسایی شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش به تدوین سند مقابله با بیسوادی اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید استاندار کرمان برای رفع بی سوادی در استان، اقدامات جدی در این زمینه آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش آموزش و پرورش در اسکان مسافران نوروزی، برنامه ریزی های خوبی در این زمینه نیز انجام شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تمام مناطق استان نیاز به ایجاد مراکز آموزشی جدید داریم.
وی از حضور خیران مدرسه ساز تقدیر و بیان کرد:بخشی از مدارس به صورت کامل و بخشی نیز به صورت مشارکتی با خیران ساخته می شود.
محسن بیگی به برگزاری یادواره شهید ایرانمنش در سال آینده اشاره و بیان کرد: به منظور تکریم مقام معلم نیز برنامه ریزی ها در دست انجام است.
وی بیان کرد: شناسایی بی سوادان کار دشواری است که در این زمینه همه باید با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=563823
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد