۸ سال پیش

جشن بزرگ گیلان روز ملی مهارت و کارآفرینی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

برگزاری جشن بزرگ روز ملی مهارت و کارآفرینی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم عطایی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی مهارت، کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشن بزرگ 6 مرداد روز ملی مهارت و کارآفرینی و تجلیل از مربیان و روسای نمونه، نخبگان و حامیان، اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی و مهارتی در گیلان خبر داد.

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان در طول هفته ملی مهارت، حضور مربیان و پرسنل این نهاد در نماز جمعه و... را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی دیدار با فرمانداران و مسئولان استان، برگزاری نمایشگاه «گذر مهارت» با همکاری آموزشگاه‌های آزاد، حضور مربیان و نخبگان در صنایع و دانشگاه‌ها برای تببین آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای زیباسازی مراکز را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

عطایی‌پور ارتقای کیفیت فرآیند سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای نیروی کار، اعتبار بخشی به تجارب فنی‌و‌حرفه‌ای افراد، برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای با هدف اطلاع‌رسانی جامع را از دیگر برنامه‌های هفته ملی مهارت در گیلان ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان و ایجاد وحدت رویه از جمله اهداف برنامه‌های مذکور است.

این مسئول درباره برگزاری آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به صورت سراسری یادآور شد: سومین مرحله آزمون هماهنگ سراسری سال 94 روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم مرداد ماه در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در آزمون مذکور 6 هزار و 612 نفر شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: 46.4 درصد شرکت کنندگان مرد و 53.6 درصد زن هستند که در سه خوشه صنعت، کشاورزی و خدمات و 31 رشته و 294 حرفه مختلف به صورت همزمان با سراسر کشور در هفت نوبت متفاوت رقابت می‌کنند.

به گفته عطایی‌پور از 294 حرفه آزمونی 52 حرفه به صورت همسان و بقیه به صورت غیر همسان در 16 حوزه امتحانی در شهرهای مختلف استان اجرا و نتایج آنها در مدت 10 روز اعلام می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=366738
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد