۸ سال پیش

حقوق بازنشستگان با درآمد کمتر از ۵/۱ میلیون، ۲۰ درصد اضافه می شود
اطلاعات بیشتر

 

سخنگوی دولت از افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری با درآمد کمتر از ۵/۱ میلیون تومان در بودجه ۹۵ خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در جلسه بررسی کلیات بودجه ۹۵ در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجلس این سند را که از سوی کمیسیون تلفیق تحت عنوان گزارش تقدیم شد و استنای ان لایحه تقدیمی دولت است براساس پیش بینی منابع در مسیر مصارف به قانون تبدیل کند.
وی ادامه داد: بودجه ۹۵ دارای رشد ۱۳ درصدی است که با توجه به نرخ تقریبی تورم که بین ۱۰ تا ۱۱ درصد است و عملکرد ۲۰۱ هزار میلیارد تومانی بودجه در سال ۹۴ رقم غیرواقع بینانه ای نیست. ضمن اینکه در سالی هستیم که برای خروج از رکود و ایجاد اشتغال نیازمند توانمندی بیشتری در درامدهای دولت است.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه بودجه ۹۵ ۱۳ درصد رشد خواهد داشت در لایحه تملک دارایی های سرمایه ای ۳/۱۷ درصد نیز رشد دارد که ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی کمیسیون تلفیق هم به مصارف دولت در سال ۹۵ اضافه شده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ادامه سیاست اصلی دولت در اجرای قانون بودجه ۹۵ را توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: بر همین اساس ده تا ۱۱ درصد آمار بیکاری داریم که به سوی سرمایه گذاری مثبت در این خصوص حرکت می کنیم و در تلاشیم از حدود ۳۶ هزار واحد تولیدی موجود در کشور که ۷ هزار آن راکد است سرمایه در گردش را برای راه اندازی این واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال اختصاص دهیم.
نوبخت سیاست دیگر دولت در بودجه ۹۵ درخصوص اقتصاد مقاومتی را دانش بنیانی اقتصاد اعلام کرد و گفت: در همین زمینه ۶۰۰ میلیارد تومان برای افزایش سرمایه دانش بنیانی اختصاص داده شده است که سهم تحقیقات یک واحد GBT برای نخستین بار در بودجه ۹۵ خواهد رسید.
وی بند دیگر مربوط به اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه ۹۵ را مساله عدالت محوری عنوان کرد و گفت: به همین دلیل در سه زمینه اقتصادی، اجتماعی و منطقه ای عدالت محوری را تعقیب کرده ایم و قرار است در زمینه اقتصادی حقوق بازنشستگانی که درآمدشان کمتر از ۵/۱ میلیون است علاوه بر ۱۲ درصد افزایش، ۲۰ درصد اضافه شود.
وی در پایان یکی دیگر از مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی در بودجه ۹۵ را توجه به توسعه صادرات دانست و اعلام کرد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان دراین رابطه به تشویق و توسعه صادرات اختصاص یافته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=575050
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد