۸ سال پیش

حقوق معلمان حق‌التدریس مشمول ۱۰ درصد مالیات است
اطلاعات بیشتر

 

رییس اداره امور حسابرسی مالیاتی شهرستان شهرضا گفت: هرگونه پرداخت مدارس و دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ تحت عنوان حق‌المشاوره، حق‌حضور در جلسات، حق‌التحقیق، حق‌التدریس و حق‌پژوهش به اشخاص حقیقی غیر از کارکنان خود، مشمول ۱۰درصد مالیات است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در شهرضا، احمد مقصودی عصر روز گذشته (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشنامه اصلاحی قانون مالیات های مستقیم مصوب ۳۱ تیر ۹۴ و اجرایی شدن آن از ابتدای سال ۹۵ شیوه‌نامه پرداخت مالیات مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه ها ابلاغ شد.
وی اضافه کرد: هرگونه پرداخت‌ دانشگاه‌ها و مدارس و  آموزشگاه‌‌ها تحت عنوان حق ‌پژوهش، حق‌التحقیق، حق‌المشاوره، حق‌ حضور در جلسات، حق‌التدریس  به اشخاص حقیقی غیر از کارکنان خود، که مشمول پرداخت کسورات بازنشستگی یا بیمه نمی‌شود، بدون رعایت معافیت موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات کشور، مشمول مالیات مقطوع به نرخ۱۰ درصد است.
رییس اداره امور حسابرسی مالیاتی شهرستان شهرضا تصریح کرد: بر اساس ماده ۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم، هنگام هر پرداخت یا تخصیص با محاسبه سالانه و پس از کسر معافیت ماده ۸۴ قانون تا ۷ برابر معافیت را به نرخ ۱۰درصد و نسبت به مازاد آن ۲۰ درصد محاسبه و کسر کنند.
مقصودی گفت: کسر کنندگان مالیات حقوق فرصت دارند تا پایان ماه بعد ضمن تسلیم فهرستی از مشخصات دریافت کنندگان، از طریق سامانه www.tax.gov.ir  مالیات متعلقه را به اداره امور مالیاتی محل پرداخت کنند.
وی تصریح کرد: کارفرمایان مکلفند در موقع پرداخت یا تخصیص هر یک از وجوه فوق، مالیات متعلقه را کسر نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581299
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد