۸ سال پیش

دادگستری استان کرمان با کمبود کادر قضائی مواجه است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: آزمون جذب اختصاصی قضات ویژه مناطق محروم استان کرمان با شرکت 460نفر داوطلب حوزوی ودانشگاهی در راستای تکمیل کادر قضائی استان برگزار شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، یدالله موحد به همراه جمعی از مسئولین قضائی استان کرمان با حضور در محل برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء از روند برگزاری آزمون بازدید و در جمع خبرنگاران اعلام کرد: داوطلبین پس از کسب حد نصاب نمره قبولی وارد مرحله دوم که شامل مصاحبه علمی وسپس گزینش خواهد بود می شوند و ان‌شالله پس گذراندن دوره کارآموزی قضائی جذب دستگاه قضائی استان کرمان خواهند شد.
وی تاکید کرد: دادگستری استان کرمان با کمبود شدید کادر قضائی مواجه است و این در حالی است که تعداد قابل توجهی از قضات غیربومی استان متقاضی انتقال به استان‌های محل سکونت خود هستند.
این آزمون بصورت همزمان راس ساعت 9صبح 27فروردین ماه در پنج استان،کرمان،سیستان وبلوچستان،هرمزگان،خوزستان وبوشهر برگزارشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=578537
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه