۸ سال پیش

دانشجو معلمان رد شده در آزمون جامع گواهی موقت دریافت می‌کنند
اطلاعات بیشتر

همسران دانشجویان فرهنگیان تا قبل از استخدام بیمه نمی‌شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به حذف شدن دانشجو معلمان زیر معدل تعیین شده در آزمون از سوی دانشگاه فرهنگیان این موضوع را تکذیب کرد و گفت: رد شدگان این آزمون باید به عنوان مثال برای دو سال با دریافت گواهی موقت به دنبال حل مشکل خود باشند و حتما جهت رفع مشکل خود بکوشند.
حجت الاسلام علیرضا صادق زاده قمصری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، در پاسخ به چگونگی برگزاری آزمون جامع استخدامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دلیل برگزاری این آزمون با توجه به تعهد خدمتی بودن این دانشجویان، گفت: این آزمون تلاش دارد تا صلاحیت دانشجویی که در این دانشگاه درس خوانده را احراز کند.
وی ادامه داد: آزمون جامع استخدامی دانشگاه فرهنگیان تلاش دارد تا مشخص کند فردی که در دانشگاه فرهنگیان درس خوانده، اکنون شایستگی معلمی و تدریس برای دانش آموزان را دارد؟.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: کار دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تنها با امتحان دادن تمام نمی‌شود و بر این اساس ما آزمون جامع صلاحیت معلمی را پیش بینی کرده‌ایم تا در صورت موفقیت در این آزمون بتوانند معلمی خود را آغاز کند.
اجرایی کردن آزمون جامع منوط به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش است
حجت الاسلام صادق زاده اجرایی شدن آزمون جامع صلاحیت معلمی را منوط به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش دانست و متذکر شد: این آزمون جهت تضمین نیروهایی است که بنا است صلاحیت معلمی را کسب کرده و ما قطعا به دنبال تصویب و اجرایی کردن این آزمون در شورای عالی آموزش و پرورش هستیم.
وی برگزاری این آزمون را دارای اهمیت دانست و با توجه به تعهد خدمت بودن دانشجو معلمان، گفت: نیروهایی که در دانشگاه فرهنگیان در حال تدریس هستند ولو اینکه تعهد خدمت نیز دارند به شرطی مجوز تدریس حضور در کلاس را خواهند داشت که بتوانند صلاحیت‌های معلمی را کسب کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان موفقیت در آزمون جامع صلاحیت معلمی دانشگاه فرهنگیان را بر اساس کسب امتیاز دانست و افزود: در این آزمون اولویت با دانشجو معلمانی است که توانسته باشند امتیاز بیشتری را کسب کرده و در سطوح بالا قرار بگیرند؛ اما دانشجو معلمانی که امتیاز مناسب کسب نکردند به طور موقت مجوز کسب کرده تا مشکلات خود را حل کند.
دانشجو معلمان رد شده در آزمون جامع گواهی موقت دریافت می‌کنند
حجت الاسلام صادق زاده در پاسخ به حذف شدن دانشجو معلمان زیر معدل تعیین شده در آزمون از سوی دانشگاه فرهنگیان این موضوع را تکذیب کرد و بیان داشت: این گونه نیست که دانشجو معلمان به یک باره در این مرحله حذف شوند بلکه باید به عنوان مثال برای دو سال با دریافت گواهی موقت به دنبال حل مشکل خود باشند و حتما جهت رفع مشکل خود بکوشند.
وی ادامه داد: اما باید تفاوتی میان فرد زیر معدل و ناتوان از کسب امتیاز مشخص شده با دانشجو معلمی که به عنوان مثال امتیاز بالای 800 را کسب کرده قائل شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان اجرای آزمون جامع صلاحیت دانشگاه فرهنگیان را تا هنگام تصویب شورای عالی آموزش و پرورش غیر ممکن دانست و تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که این آزمون مورد تصویب و قبول شورای عالی آموزش و پرورش برسد و تا آن زمان اجرایی نمی‌شود.
حجت الاسلام صادق زاده در ادامه به اهمیت حضور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در طرح ملی همسفر تا بهشت اشاره داشت و خاطرنشان کرد: یکی از دلایل استقبال بالای زوجین دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کشور از این طرح ملی عدم حضور این دانشجویان در سال‌های قبل در طرح بوده است.
1800 زوج دانشجو در بازده برگزاری طرح ملی همسفر تا بهشت در مشهد حضور خواهند داشت
وی متذکر شد: از سال 1391 تا کنون که دانشگاه فرهنگیان شکل گرفته است حضور زوج‌های دانشجو در طرح ملی همسفر تا بهشت از سوی ما انجام نشده بود و به این دلیل که ما جشن ازدواج دانشجویی برای زوجین دانشجوی خود نداشته‌ایم، به یک باره 1800 زوج دانشجو را به نوزدهمین دوره طرح ملی همسفر تا بهشت اعزام کردیم.
حجت الاسلام صادق زاده تسهیلات ویژه دانشگاه فرهنگیان برای زوجین دانشجو را عاملی بر افزایش ازدواج‌های دانشجویی در این دانشگاه دانست و تاکید کرد: ما تلاش داریم تا به هرشکلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ازدواج در دوران دانشجویی را تجربه کرده و با توجه به نداشتن دغدغه شغل برای این دانشجویان انتظار داریم این استقبال پرشور باشد.
شرط بیمه همسر، استخدام شدن در آموزش و پرورش به صورت رسمی است
وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که برخی زوجین دانشجو از بیمه نشدن همسر خود پس از ازدواج گله دارند، گفت: این امر طبیعی است زیرا این دانشجویان هنوز استخدام رسمی نشدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان متذکر شد: دانشجو معلمان دانشگاه‌های فرهنگیان تعهد استخدام هستند؛ اما رسما استخدام آموزش و پرورش نشدند و کمک هزینه‌ای هم که دریافت می‌کنند تنها برای رفع نیاز تحصیلی آنان است.
حجت الاسلام صادق زاده در پایان یادآور شد: زوجین دانشجو معلمی که درخواست بیمه همسران خود را داشته باشند از سوی آموزش و پرورش با عدم موافقت روبه رو خواهند شد، زیرا شرط بیمه همسر استخدام شدن در آموزش و پرورش به صورت رسمی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=545706
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد