۷ سال پیش

داوطلبان جذب هیئت علمی باید تحت شمول قانون مصوب انقلاب فرهنگی باشند
اطلاعات بیشتر

 

وزیر علوم گفت: داوطلبانی که به دنبال جذب در هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند، باید تحت شمول قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی باشند.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمد فرهادی" وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که برای پاسخ به سوال هاجر چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه در صحن علنی حاضر شده بود، با اشاره به اینکه بر اساس ماده 1 قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریسی، آموزش و پرورش موظف شده بود نیروهای حق‌التدریس را تا سقف 60 هزار نفر به استخدام خود درآورد، عنوان داشت: داوطلبانی که به دنبال جذب در هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند باید تحت شمول قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه باشند.
فرهادی با بیان اینکه در سه برهه از زمان، تلاش شد مشکل استخدام اعضای هیئت علمی حل شود، یادآور شد: در سال 93 تلاش‌هایی در این زمینه انجام شد که متأسفانه مشکل حل نشد.
وزیر علوم، با بیان اینکه افرادی که به صورت حق‌التدریسی جذب هستند، در حال طی پروسه استخدام می‌باشند، خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم مشکل همه این عزیزان را حل کنیم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: این موضوع مستقیماً به وزارت علوم برنمی‌گردد و به وزارت آموزش و پرورش مربوط می‌شود و مربوط به زمانی است که باید 60 هزار نفر استخدام می‌‌کرد اما متوقف شد و اگر قرار است دوباره در دانشکاه فنی، حرفه‌ای استخدام شوند هم نیاز به مجوز داریم؛ هم ردیف استحدامی و اعتبار و امیدواریم به این موضوع کمک شود تا بتوانیم این نیروها را جذب کنیم.
وی در ادامه اظهار داشت: عدم حضور در کمیسیون آموزش، به دلیل این بود که نمایندگان سوالاتی را که قرار بود بپرسند را به تأخیر انداختند یا اینکه فعلاً سوالی ندارند و از صبح به بنده اطلاع دادند ولی ما همچنان خواهان حل مشکلات عزیزان فرهنگی هستیم و امیدواریم که راهکار قانونی برای آن صورت گیرد و مشکلات آن‌ها حل شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655555
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد