۸ سال پیش

درخواست از جهانگیری برای افزایش حق شغل مربیان فنی و حرفه ای
اطلاعات بیشتر

 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه مربیان دالان اصلی انتقال مهارت به کارآموزان و شاغلین هستند گفت: بر همین اساس درخواست مکتوب مبنی بر اصلاح حق شغل و شاغل مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دارم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،محمد امین سازگارنژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس این سازمان طی دیدار باجهانگیری، معاون اول رئیس جمهور،  درخواست مکتوب خود را مبنی بر اصلاح حق شغل و شاغل مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مطرح کرد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در درخواست مذکور خطاب به معاون اول رئیس جمهور بیان داشته است: از آنجایی که مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مجری آموزش کارگاه های آموزشی به صورت عملی می باشند و مستمراً در  معرض آسیب های شغلی ناشی از عوامل محیطی، فیزیکی و شیمیایی هستند، از این رو به منظور جبران خدمات ارزنده این عزیزان خواهشمند است، موافقت نموده و دستور فرمایید تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حق شغل و شاغل مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را با ضرایب 1.1 همانند آموزگاران وزارت آموزش و پرورش اصلاح نمایند.
بنا بر این گزارش در این درخواست، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به رسالت این سازمان مبنی بر توسعه منابع انسانی و نیروهای ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی و ارتقاء مهارت های شاغلین و حائز گستره ترین شبکه آموزش مهارتی در سراسر کشور بیان کرده است: مربیان در این سامانه عظیم آموزشی نقش مؤثر و محوری داشته و دالان اصلی انتقال مهارت به کارآموزان و شاغلین هستند که علیرغم ایفای مسؤولیت خطیر آموزشی از حقوق و مزایای مناسبی برخوردار نمی باشند.
شایان ذکر است، درخواست مذکور از سوی دفتر معاون اول رئیس جمهوری برای بررسی و اقدام لازم به  نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارجاع شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=567355
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد