۷ سال پیش

رایزنی برای افزایش حقوق بازنشستگان و معلمان در مناطق محروم
اطلاعات بیشتر

 

وزیر آموزش و پرورش درباره بیمارستان ترک اعتیاد دانش‌آموزان، عدالت آموزشی در دولت یازدهم، افزایش حقوق معلمان در مناطق دورافتاده و محروم توضیحاتی را ارائه کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا، هفته اخیر بخش نخست مصاحبه تفصیلی ایلنا با وزیر آموزش و پرورش با عنوان برنامه‌ریزی برای مقابله با “تفکر سلفی‌گری” در اتاق فکر آموزش و پرورش/ائمه جماعات برای جلوگیری از ازدواج زودهنگام دانش‌آموزان ورود کنند، منتشر شد.  وزیر آموزش و پرورش در بخش دوم این مصاحبه به موضوعات مختلفی چون بیمارستان ترک اعتیاد دانش‌آموزان و بی‌اطلاعی آموزش و پرورش، عدالت آموزشی در دولت یازدهم، افزایش حقوق معلمان در مناطق دورافتاده و  محروم و … اشاره کرده که در زیر می‌خوانید؛
آقای دکتر در سفر به کرمانشاه از تنظیم لایحه‌ای مبنی بر ترمیم حقوق و بیمه بازنشستگان خبر داده بودید، آیا این لایحه توسط آموزش و پرورش ارائه می‌شود یا وزارت کار؟

من به این صراحت این موضوع را نگفته‌ام. به هر حال متولی بازنشستگان در کشور؛ وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است و پرونده بازنشستگان آموزش و پرورش و هم بازنشستگان سایر دستگاه‌ها به وزارت کار منتقل می‌شود. با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحبت‌هایی داشتم و پیگیری تشکیل جلسه‌ای با ایشان هستم که درباره همکاران بازنشسته که سال‌ها پیش بازنشسته شدند و حقوقشان؛ کم است، پیگیری‌هایی صورت گیرد. در واقع لایحه ترمیم حقوق بازنشستگان باید توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دولت بیاید. البته در جریان هستید که دولت برای سال ۹۵ یک ترمیمی نسبت به حقوق‌های خیلی کم انجام داد و امیدواریم که دولت قادر به ادامه ترمیم باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655629
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد