۷ سال پیش

رسیدگی اولویت دار به استخدام حق‌التدریسی‌های آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب درخواست تغییر دستور در مجلس و رسیدگی خارج از نوبت به طرح اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون استخدام حق‌التدریسی‌های آموزش و پرورش موافقت کردند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، قاسم احمدی لاشکی، در توضیح این طرح گفت: از حدود ۲۸ هزار نیروی حق التدریسی نیز ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط استخدام در آموزش و پرورش تخصیص داده شده است.
وی با رد کم سواد دانستن معلمان حق‌التدریسی گفت: در گذشته این عزیزان با دریافتی ۵۰ هزار تومانی مشغول کار شدند به امید روزی که در آموزش  پرورش استخدام شوند که قالب این عزیزان مدرک فوق لیسانس و دکترا دارند و بی سواد و یا کم سواد نیستند.
نماینده مردم نوشهر با اشاره به شروط مندرج در طرح مذکور برای استخدام معلمان حق‌التدریسی گفت: شروطی چون مدرک تحصیلی فوق دیپلم، سنوات و نیاز آموزش و پرورش از شروطی است که بر اساس آنها حق‌التدریسی‌ها جذب  آموزش و پرورش خواهند شد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات  مجلس ادامه داد: در سال تحصیلی ۹۵ و ۹۶ دو میلیون بیشتر از سال تحصیلی۹۴ و ۹۵ است که در سال گذشته بیش از ۷ و نیم میلیون دانش آموز در مدارس کشور تحصیل کردند.
سپس مجلس این درخواست را به رای گذاشت  که از ۲۲۶ نماینده حاضر در جلسه ۱۴۵ رای موافقت، ۹ رای مخالف و ۵ رای ممتنع به این درخواست داده شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656375
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد