۷ سال پیش

شرط گرفتن مدرک دیپلم اعلام شد
No Image

شرط گرفتن مدرک دیپلم اعلام شد

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دیپلم گرفتن شرطی شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با وزارت ‌آموزش و پرورش خبر داد که به موجب آن شرط گرفتن مدرک دیپلم دریافت گواهینامه مهارتی خواهد بود.
مجید تهرانیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش و تحول بنیادین در نظام متوسطه دوم، با تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده کلیه دانش آموزان پایه دهم نظام‌های متوسطه در رشته‌های تجربی، علوم ریاضی و علوم انسانی موظف شده‌اند یک مهارت ۱۸۰ تا ۲۴۰ ساعته را فرا بگیرند و گواهینامه مهارتی دریافت کنند که الزام گرفتن دیپلمشان همین گواهینامه مهارتی است.
وی ادامه داد: همچنین با اقداماتی که بین سازمان فنی و حرفه‌ای و وزارت کار در حال انجام است درصدد هستیم که آموزش و مهارت را به سن دبستان برسانیم و دانش آموزان و متقاضیان بالای ۱۲ سال را که قابلیت فراگیری آموزشهای مهارتی دارند، آموزش بدهیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در عین حال از ارائه آموزش‌های مهارتی به فارغ‌ التحصیلان دانشگاهی خبر داد و گفت: در نظر داریم تا فارغ‌التحصیلان پس از اتمام تحصیلات به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای مراجعه و مهارتهای لازم در صنایع مختلف را برای ورود بهتر به بازار کار کسب کنند.
تهرانیان در پایان با اشاره به وجود ۲۷ مرکز آموزش ثابت در استان تهران، گفت: در سال ۱۳۹۵ بیش از سه میلیون نفر آموزش از طریق این مراکز پیش بینی شده و در بخش موسسات کارآموزی آزاد هم قرار است ۲۱ هزار ساعت آموزش ارائه شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=641647
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد