۸ سال پیش

صادر نشدن احکام فرهنگیان به دلیل عدم اعلام ضریب افزایش حقوق توسط دولت
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

احکام فرهنگیان به دلیل عدم اعلام ضریب افزایش حقوق توسط دولت صادر نشده است

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نشدن ضریب افزایش حقوق توسط دولت، گفت: به محض اینکه بودجه تصویب و ضریب افزایش حقوق از سوی دولت اعلام شود، احکام کارگزینی فرهنگیان صادر خواهد شد.
سید حسن حسینی مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «چرا تا کنون احکام کارگزینی فرهنگیان صادر نشده است؟»، اظهار داشت: عدم صدور احکام فرهنگیان به این خاطر است که هنوز ضریب افزایش حقوق از سوی دولت اعلام نشده است.

وی افزود: ضریب افزایش حقوق هر سال توسط دولت اعلام می‌شود و این ضریب برای سال 1394 معادل 1376 بود و برای سال جاری باید منتظر باشیم تا این ضریب از طریق دولت اعلام شود.

حسینی با بیان اینکه هنوز بودجه سال 1395 کل کشور به تصویب نرسیده است، خاطرنشان کرد: اکنون که بودجه تصویب نشده است دولت پرداخت‌ها را بر اساس سال 94 انجام خواهد داد تا قانون بودجه به تصویب برسد.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: ممکن است تا چند روز آینده قانون بودجه کل کشور به تصویب برسد و پس از آن دولت ضریب افزایش حقوق را به دستگاه‌های دولتی اعلام کند که به محض اعلام این ضریب، احکام فرهنگیان بر اساس سال 1395 صادر خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579458
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد