۷ سال پیش

مستمری سال ۹۵ بازنشستگان بیشتر از نرخ تورم تعیین می شود
اطلاعات بیشتر

 

 در سومین روز از هفته کارگر سال 95 ،مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با نوید به بازنشستگان این سازمان گفت: در سال 95 نرخ رشد مستمری بیمه شدگان بیش از نرخ تورم خواهد بود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ایلنا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در همایش کارگر، امید به آینده و تأمین اجتماعی،ضمن تبریک هفته کارگر  اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در طول 3 سال گذشته، گام بزرگی در جهت رفع برخی از مشکلات بیمه شدگان برداشته است که در سال جاری، نرخ رشد مستمری بیش از نرخ تورم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در سال 95 خدمات خود را به بازنشستگان ومستمری بگیران افزایش می دهد در ادامه  با اشاره به طرح کرامت رضوی وبیمه عمر مستمری بگیران تامین اجتماعی افزود: سال جدید افزایش سفرهای زیارتی را برای بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی در نطر گرفته ایم  واین  خدمات به25 هزارمستمری بگیر به مشهد مقدس در سال 95 ارتقاء پیدا کرده است.در خصوص بیمه عمر نیز سازمان تامین اجتماعی هزینه آن را به طور کامل تقبل کرده است.

نوربخش با بیان اینکه منابع سازمان حق الناس بوده و متعلق به بیمه شدگان سازمان است، گفت: سازمان تأمین اجتماعی در قانون برنامه ششم توسعه هزینه بیمه عمر مستمری بگیران را تقبل کرده است که امیدواریم بتوانیم به عنوان خدمتگزاران این سازمان، خدمات بهتری را ارائه دهیم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: در حال حاضر بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی 100 هزار میلیارد تومان است که این سازمان با درک عمیق از شرایط دولت، باز هم توانست با استفاده از حق بیمه و سرمایه های موجود سازمان وظایف خود را در جهت مصارف به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در سال 95با شرایط دشوار توانسته ایم وظایف قانونی سازمان را انجام دهیم، افزود: تجهیزحدود 55هزار میلیارد تومان منابع و تعهدات، 20 هزار میلیارد تومان پرداخت مستمری و 16 هزار میلیارد تومان تولید درمان از جمله تعهداتی بوده است که با شرایط دشوار اقتصادی و کمبود منابع به آن پرداخته ایم.

نوربخش ادامه داد: علی رغم تمام فراز و فرودها در رابطه با ساختار درمان هم

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585713
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد