۷ سال پیش

مشکلات کارگران و بازنشستگان به خط قرمز رسیده است
اطلاعات بیشتر

 

در سالهای متوالی در استان مازندران در جریان خصوصی سازی سیری را طی کرد که هزاران کارگر خانه نشین شدند و بلحاظ همین سیاست های غلط علاوه بر بوجود آوردن ناهنجاری بسیاری از معظلات اجتماعی را نیز بوجود آورد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، رئیس هیئت مدیره کانون کارگران و باز نشستگان تامین اجتماعی مازندران در دیداراعضای هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان با علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه شرایط اقتصادی و رفاهی برای بازنشستگان و کارگران در ایران بسیار سخت شده به‌طوری‌که هم اکنون بیش از ۶۰ درصد این افراد حداقل حقوق را دریافت می کنند گفت:  در این شرایط باید دولت در جهت بهبود وضعیت آنها اقدام کند.
نصراله دریابیگی افزود: در سالهای متوالی در استان مازندران در جریان خصوصی سازی سیری را طی کرد که هزاران کارگر خانه نشین شدند و بلحاظ همین سیاست های غلط علاوه بر بوجود آوردن ناهنجاری بسیاری از معظلات اجتماعی را نیز بوجود آورد.
وی با تشریح اینکه بیش 90 درصد از جوانان تحصیلکرده شاغل در کارخانجات استان در غالب نیرو های شرکتی و قراردادی مشغول بکار میباشند افزود: این جوانان متاسفانه حداقل ها رانیز نمیگیرند.
دریابیگی درقسمت دیگر ازسخنان خود به صیانت از سازمان تامین اجتماعی پرداخت و اظهار کرد:اگر صندوق های بیمه ای به دلیل پیشی گرفتن منابع و مصارف دچار بحران شدند این موضوع ربطی به کارگران و کارفرمایان ندارد و فقط مربوط به مدیریت آنها بوده که ناشی از عملکردها و تصمیم گیری های دولت های قبلی بوده است.
عضو کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور  با اشاره به اینکه مطابق قانون ساختار و رفاه اجتماعی دولت مکلف بوده بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند، گفت: اما متاسفانه این اتفاق در دولت گذشته علی رغم برآوردهای ارزی زیاد رخ نداد و تا به امروزمجموع بدهی های دولت به بیش از صد و بیست هزار میلیارد تومان می رسد.
این فعال جامعه کارگری تصریح کرد:با همت و تلاش مجموعه خانه کارگر این تشکیلات بیش از 70 هزار عضو دارد که در سالهای اخیر با آموزش 20 هزارنفراز کارگران و فرزندران آنان در حوزه های نرم افزار،حسابداری،علوم دینی و بهره مند شدند که در کشور در نوع خود کم نظیر میباشد.
وی با بیان اینکه در سطح استان 24 کانون کارگران بازنشسته به مستمریبگیران و بازنشستگان به ارائه خدمات میپردازند گفت:در سال گذشته در شهرستان های ساری،ائمشهر و بابل کانون های این شهرستان ها صاحب ساختمان ملکی گردیدند .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=643840
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد