۷ سال پیش

واگذاری ۲۳۸ مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان آذربایجان غربی
اطلاعات بیشتر

 

مدیر امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی از واگذاری 238 مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان آذربایجان غربی خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


بهنام شهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار با اشاره به تسهلات واگذار شده طی سال جاری از سوی بانک کشاورزی استان در زمینه اشتغال، اظهار داشت: امسال 238 مورد تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده است.
وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد آذربایجان غربی، تصریح کرد: 31 میلیارد و 570 میلیون ریال در این خصوص تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال 131 مورد تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده است، تصریح کرد: 11 میلیارد و 920 میلیون ریال تسهیلات ازدواج طی سال جاری پرداخت شده است.
این مسؤول با بیان اینکه علاوه بر این در بخش صنایع نیز تسهیلاتی پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز 141 مورد تسهیلات پرداخت شده است که 104 میلیارد و 37 میلیون ریال در این خصوص پرداخت شده است.
شهدی با بیان اینکه در بخش آب و خاک نیز 847 مورد تسهیلات به میزان 201 میلیارد و 639 میلیون ریال طی سال جاری پرداخت شده است، ادامه داد: این میزان در بخش زراعت 2 هزار و 949 مورد به میزان 291 میلیارد ریال است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی در بخش شیلات نیز امسال 216 مورد تسهیلات واگذار شده است، اظهار داشت: 7 میلیارد و 54 میلیارد ریال در بخش شیلاتت تسهیلات واگذار شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661982
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد