۷ سال پیش

ورود ۱۲ هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان به مدارس کشور
اطلاعات بیشتر

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ورود ۱۲ هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان به مدارس کشور در سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


مهرزاد حمیدی روز سه شنبه در حاشیه گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان های مختلف کشور در مجتمع رفاهی شماره ۲ فرهنگیان قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تعداد فارغ التحصیل در رشته های مختلف از جمله تربیت بدنی، نیروی انسانی مورد نیاز مدارس و واحدهای آموزشی را تامین می کنند.
وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۳ هزار دبیر تربیت بدنی در مدارس کشور خاطرنشان کرد: در آزمون استخدامی سال گذشته از مجموع ۵ هزار نیرویی که به استخدام آموزش و پرورش درآمدند، سهمیه قابل توجهی نیز به تربیت بدنی اختصاص پیدا کرد و در آزمون استخدامی امسال هم سهمیه خوبی پیش بینی شده است.
حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که زندگی آپارتمان نشینی امکان حرکت و تحرک را از قشر وسیعی از دانش آموزان کشور گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه وسایل نقلیه و مسدود شدن اغلب کوچه ها و محله ها به علت آمد و شد بیش از حد خودروها، امکان بازی و ورزش در محله ها سلب شده و شاید در زندگی روزمره تنها مکانی که برای تحرک و پویایی این دانش آموزان باقی مانده حیاط مدرسه است.
وی با بیان این که دانش آموزان در طول روز بیشتر از ۶ ساعت در اختیار مدرسه نیستند، افزود: برای بهره مندی دانش آموزان از فضای مدرسه و پویایی و نشاط بیش از پیش، برنامه های مختلفی طراحی و به اجرا گذاشته شده است.
وی با بیان این که شورای عالی آموزش و پرورش برای همه ۱۲ پایه تحصیلی حداقل ۲ ساعت در هفته درس تربیت بدنی در نظر گرفته است، اذعان کرد: این ۲ ساعت به هیچ وجه نمی تواند نیاز حرکتی دانش آموزان را به طور کامل تامین کند، از این رو باید برنامه مکملی داشته باشیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این راستا یک بسته مکمل فعالیت تربیت بدنی با رویکرد مدرسه محور را طراحی کردیم که جمعیت بسیار گسترده ای از دانش آموزان در قالب المپیادهای درون مدرسه ای از آن بهره مند می شوند.
وی با بیان این که این مسابقه ها بسته به شرایط اقلیمی هر استان از مهرماه آغاز و تا اسفندماه و حداکثر تا اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند، افزود: این مسابقه ها در مراحل گوناگون درون کلاسی و بین کلاسی انجام و سپس کلاس قهرمان در مدرسه مشخص و دانش آموزان برتر با قرار گرفتن در سکوی قهرمانی مورد تجلیل قرار می گیرند.
حمیدی هم چنین با اشاره به این که در سال تحصیلی گذشته، ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در این المپیادهای شرکت کردند، افزود: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن نیز کارهای مربوط به این مسابقه های ورزشی را انجام دادند و در نتیجه یک اقدام بزرگ داوطلبی در حوزه تربیت بدنی و ورزش کشور شکل گرفت.
وی با اشاره به اجرای منظم و هماهنگ ورزش صبحگاهی در مدارس، از تشکیل بیش از ۸ هزار رشته کانون ورزشی در مدارس کشور خبر داد و گفت: در شرایطی که در گذشته بیشتر مدارس در ساعت های عصر در حالت تعطیلی به سر می برند، ظرفیت به وجود آمده ناشی از فعالیت کانون ها باعث شده که مدارس در کل ساعت های روز فعال بوده و دانش آموزان در آن به ورزش بپردازند.
وی هم چنین با اشاره به تشکیل بیش از ۳ هزار سالن و مجتمع برون مدرسه ای در کشور، افزود: دانش آموزان مستعد شرکت کننده در رقابت های ورزش درون مدرسه ای پس از غربالگری به مسابقه های خارج از محیط مدرسه راه یافته و این امر بارور شدن بیشتر استعدادهای ورزشی آنها و معرفی به هیات ها و فدراسیون های ورزشی را فراهم می کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664756
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد