۷ سال پیش

وزیر ارتباطات: بدنبال ایجاد ٤٤٥ هزار شغل جدید هستیم
اطلاعات بیشتر

 

واعظی با اشاره به تعریف ١٢٠ پروژه در قالب اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: با شدت به دنبال پیاده سازی این پروژه ها هستیم و در این میان در سال جاری به دنبال ایجاد ٤٤٥ هزار شغل هستیم.

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کلیک کنید


به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی با بیان اینکه کشور در عرصه های مختلف صنعتی، کشاورزی و ارتباطات بین المللی در سالهای گذشته آسیب زیادی دیده بود، افزود: در دولت یازدهم تلاش شد با پشتوانه رهبری و با حفظ ارزش های ملی و مذهبی این شرایط ترمیم شود.
وی با اشاره به وضعیت و اثراتی که تحریم بر کشور وارد کرده بود، گفت: دولت در جهت حفظ ایجاد ثبات، آرامش، امنیت و همبستگی بین اقشار مختلف جامعه و دستیابی به رونق اقتصادی تلاش کرد و در این مدت بهبود روابط با کشورهای منطقه و جهان به ویژه کشورهای اسلامی را در دستور کار دارد.
واعظی از تلاش وزارت در جهت رفع شکاف بین شهرهای بزرگ و کوچک خبر داد و افزود: جهت رشد اقتصادی دولت تلاش چشمگیری داشت و موفقیت های قابل توجهی مانند افزایش رشد اقتصادی ٤ درصدی حاصل شد.
واعظی با اشاره به سرمایه گذاریهای انجام شده در استان مرکزی نیز گفت: سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی نسخه راهگشای مشکلات کشور است و برنامه ششم توسعه نیز با نگاه به این سند تنظیم شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان اقتصادی و مولد است برای توسعه زیر ساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه های خاصی خواهیم داشت .
وی گفت: پهنای باند اینترنت استان شش برابر شده و در این میان ١٠٨١ روستا دارای تلفن و ٢٥٧ روستا به شبکه اینترنت دسترسی دارند.
وی از اتصال ٣٢٣ روستا به شبکه اینترنت تا سه ماه آینده خبر داد و افزود: ٢١ شهر استان مرکزی به نسل سوم تلفن همراه ٢ شهر به نسل چهارم دسترسی دارند.
همچنین ٣٢٣ کیلومتر فیبر نوری در این استان کشیده شده که امروز ١٣٢ کیلومتر آن افتتاح می شود.
وزیر ارتباطات گفت: تا پایان دولت یازدهم تلاش داریم تمام روستاهای بالای 15 خانوار را پوشش اینترنت پرسرعت داده و حدرد ٢هزار و ٩٠٠ کیلومتر فیبر نوری در بین شهرها بکشیم.
وی گفت: تا پایان دولت نیز نسل سوم تلفن همراه در تمام استان و برای ٥ شهر نسل چهارم فعال میشود و ١٩٠٠ میلیارد ریال تا پایان دولت سرمایه گذاری می کنیم.
وی افزرد: با توجه به وجود دانشگاه های معتبر و فارغ التحصیلان حوزه ict در استان میتوان ، شرکتهای دانش بنیان ایجاد کرد یا با ایجاد کنسرسیوم با شرکت های سایر استان ها و تهران موجبات اشتغال بیشتر این استان را در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم کرد .
لازم به ذکر است، واعظی در سفر یک روزه به استان مرکزی، در گلزار شهدای این استان حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدا یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=654792
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد