۸ سال پیش

پذیرفته شدگان آزمون باید در آزمون ارزیابی صلاحیت حرفه ای شرکت کنند
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: ما برای کاستن از آسیب های احتمالی ناشی از ورود فارغ التحصیلان فاقد شایستگی به نظام آموزشی، آزمون ارزیابی صلاحیت حرفه ای را در پایان دوره برگزار خواهیم کرد که شرکت در آن برای همه پذیرفته شدگان اجباری است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


محمود مهرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اشاره به فشردگی گریزناپذیر دوره های مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: چون پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دیر معرفی شدند و نتوانستیم از ابتدای سال تحصیلی 94-95 آنها را در اختیار داشته باشیم و تقریبا کار را از اواخر 94 شروع شد و این فرصت یکساله ما عملا به فرصت 6 ماهه تقلیل پیدا کرد.
دوره‌های مهارت حرفه ای را به صورت ویژه و فشرده برگزار می‌کنیم
وی افزود: برای پاسخگویی به نیازهای آموزش و پرورش در تامین منابع انسانی و معلمان، ما به صورت خیلی فشرده و فوری این دوره ها را برگزار می کنیم، لذا طبیعی است که محدودیت‌هایی از نظر کیفیت متوجه کار ما باشد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: برای کاستن از آسیب های احتمالی ناشی از ورود فارغ التحصیلان فاقد شایستگی به نظام آموزشی آزمون ارزیابی صلاحیت حرفه ای را در پایان دوره برگزار خواهیم کرد که شرکت در آن برای همه پذیرفته شدگان اجباری است.
شرایط برگزاری کلاس ها مساعد نسبی است
وی با تاکید بر لزوم انجام ارزیابی و نظارت در این زمینه گفت: من تاکید کردم که ارزیابی آموزشی ورودی های آزمون استخدامی باید جزو اولویت های سال 95 باشد. تا امروز طبق اطلاعات غیرسیستماتیک به دست آمده، که حاصل بازدیدها و گزارش هایی است که بعضا از اساتید به من رسیده، حکایت از شرایط مساعد نسبی می کند.
مهرمحمدی افزود: شرایط مساعد از این لحاظ نسبی است که ما از نظر امکانات رفاهی و فراهم کردن امکان تحصیل در محل های مورد نظر متقاضیان با مشکلاتی مواجه بودیم و از لحاظ علمی و محتوایی نیز در منابع علمی آموزشی به سبب نبود فرصت کافی کاستی هایی داشتیم اما با همه اینها فکر می کنم شاهد به ثمر نشستن حرکت سازنده و قابل دفاعی در تربیت معلم کشور هستیم و آثار مثبت این حرکت حتی در همین دوره نخست که با محدودیت هایی روبرو بودیم در آموزش و پرورش نمود خواهد یافت و من بسیار خوش‌بین هستم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=580330
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد