۸ سال پیش

پرداخت مطالبات حق التدریسی ها آموزش وپرورش خرمشهر
اطلاعات بیشتر

 

مطالبات حق التدریسی ها آموزش وپرورش خرمشهر پرداخت می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهرگفت: حقوق نیروهای حق التدرسی و آزاد خرمشهری تا پایان هفته جاری واریز می شود.
عنبری به مدارس هوشمند خرمشهر اشاره کرد و افزود: تعریف ما از مدارس هوشمند تعریفی متفاوت است، ما در صدد تولید محتوا با استفاده از تکنولوژی هستیم که در این راستا دوره هایی نیز برای آموزش معلمان مقطع ابتدایی برگزار شد.
وی گفت: بسیاری از معلمان، آموزش تولید محتوی را فراگرفته و بیش از ۳۰۰ اثر تولید محتوا ارائه شده و حتی دانش آموزانی در خرمشهر موفق به تولید محتوا شده اند که این در هیچ کجای کشور وجود ندارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر طراحی سیستم مجازی را به عنوان دیگر نوآوری های اعمال شده در سیستم آموزشی خرمشهر معرفی کرد و افزود: این سیستم به صورتی طراحی شد، که معلم و دانش آموز از هر نقطه کشور می توانند در کلاس درس حاضر شوند، به آموزش بپردازند و یا درس را بیاموزند.
عنبری، با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح  چهار میلیارد ریال برآورد شده بود، گفت: این طرح به صورت آزمایشی امتحان شد اما به دلیل عدم حمایت و فراهم نشدن بستر، امکان استفاده فراگیر از این طرح فراهم نشد.
وی با بیان اینکه آمار حاکی از افزایش ۹۸ درصدی  باسوادی نسبت به سرشماری سال ۸۵ است، افزود: یک هزار و ۱۲ نفر در سال ۹۴ تحت پوشش نهضت سوادآموزی قرار گرفتند که این رقم در سال های ۹۳ ،۹۲ و ۹۱ به ترتیب یک هزار و ۱۶۶، یک هزار و ۲۵۳ و یک هزار ۵۱۴ بوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586022
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد