۸ سال پیش

کارفرمایان و جامعه کارگری برای افزایش تولید ملی تعامل داشته باشند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به نقش کارگران و کارفرمایان در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در این راستا، گفت: تعامل کارگران،کارفرمایان و دولت سبب پیشرفت در تولید و اقتصاد کشور می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


سید فاضل حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس، با اشاره به نامگذاری رهبر معظم انقلاب امسال به عنوان سال " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" اظهارداشت: بدون تردید نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب بسیار هوشمندانه، تعیین‌کننده و راهنمایی برای حرکت به سمت و سوی استقلال اقتصادی در کشور است.
وی با اشاره به نقش کارگران در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان‌ داشت: کارگران به این نکته مهم توجه دارند که اگر کارآفرینی نباشد، کاری وجود نداشته و در مقابل نیز کارآفرینان بدانند که تا کارگران نباشند تولیدی حاصل نشده و ایده‌های آنان نیز عملی نمی‌شود، بنابراین کارگران و کارفرمایان با تکیه بر هم به خلق حماسه و حرکت جهشی در عرصه‌های اقتصادی دست بزنند.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، تعهد کارفرمایان در اقتصاد مقاومتی و ترسیم کارگران به ستون فقرات تولید کشور را امری مهم و اثرگذاری این بخش از جامعه دانست.
حیدری با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگر در جامعه، از این قشر زحمت‌کش به عنوان نیروی مولد و مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه یادکرد و ابرازداشت: چرخه‌های تولید و اقتصاد کشور با بهره گیری از وجود کارگران می چرخد.
وی در ادامه گفت: اهمیت نقش کارگر در روند توسعه‌ کشورهای جهان سبب شده تا  یک روز را در تقویم جهانی به خود اختصاص دهد.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به جمعیت حدود 10 میلیون نفری جامعه کارگری در ایران گفت: کارگر ایرانی همدوش سایر فعالان اقتصادی چرخ توسعه‌ ایران را به حرکت درآورده و برای تحقق اهداف جامعه در زمینه شکوفایی اقتصادی تمام همت خود را به کار گرفته است.
حیدری تصریح‌کرد: در کشور ایران اسلامی نیز همچون دیگر کشورها به منظور ارج نهادن به مقام و جایگاه کارگران در جامعه اسلامی، یک روز را به نام روز کار و کارگر نامگذاری شده است.
وی در پایان از کارگران، کارفرمایان و دولت به عنوان اضلاع یک مثلث و شرکای اجتماعی یکدیگر یادکرد و ابراز داشت: پیشرفت در عرصه تولید و اقتصاد نیازمند تعامل بین این سه عنصر است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584978
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد