۸ سال پیش

کاهش اعتبارات حق‌التدریس معلمان و حق‌الزحمه امتحانات نهایی در لایحه بودجه
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش از افزایش 20 درصدی بودجه آموزش و پرورش در لایحه بودجه سال 1395 خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری میزان، سیدمحمد بطحایی گفت: براساس لایحه بودجه سال 95 که به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، کل بودجه آموزش و پرورش اعم از اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی و بخش اختصاصی، به میزان حدود 305 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است
وی افزود: از این مبلغ 29 هزار و300 میلیارد تومان آن در بخش اعتبارات هزینه‌ای و مابقی آن به درآمدهای اختصاصی و اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اختصاص دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: در سال 95 حدود 20 درصد بودجه آموزش و پرورش رشد داشته که بخش عمده‌ای از آن مربوط به بخش حقوق و مزایای مستمر کارکنان رسمی و پیمانی اختصاص یافته است که نسبت به سال 94 حدود 28 درصد رشد را نشان می دهد.
بطحایی میزان اعتبارات اختصاص یافته به آموزش و پرورش نسبت به کل اعتبارات دولت را 3.10 درصد اعلام کرد و افزود: 9.14 درصد از اعتبارات هزینه‌ای دولت به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است در حالی که در سال 94 این رقم 13.9 درصد بوده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی تصریح کرد: علی رغم افزایش خوب اعتبارات آموزش و پرورش در سال آینده اما با یک چالش جدی در سال 95 روبرو هستیم و آن کاهش 6 درصدی اعتبارت در بخش هزینه‌های سایر که شامل حق التدریس معلمان، حق الزحمه امتحانات نهایی و هزینه های جاری آموزش وپرورش می شود.
سیدمحمد بطحایی در ادامه گفت: در لایحه بودجه 95 در ردیف بودجه آموزش و پرورش استان فقط 470 میلیارد تومان اعتبار "سایر" درنظرگرفته شده است درحالی که در سال 94 این اعتبار بیش از 1700 میلیارد تومان بود و این به معنی کاهش و یا قطع برخی فعالیت‌های اصلی در آموزش وپرورش از جمله خدمات بیمه تکمیلی، حق‌التدریس، حق‌الزحمه امتحانات نهایی خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی افزود: برای رفع این مشکل مکاتباتی انجام دادیم و جلساتی را با سازمان مدیریت داشته‌ایم که تاکنون به نتیجه نرسیده ایم البته امیدواریم در حین بررسی لایحه بودجه 95 در مجلس شورای اسلامی و یا با تمهیداتی که سازمان مدیریت اعمال می کند این مشکلات کاهش یابد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی درخصوص تأثیر برچیده شدن تحریم ها بر بودجه آموزش وپرورش نیزگفت: ممکن است این موضوع درکوتاه مدت در بودجه کلان کشور مؤثر باشد اما واقع بینانه نیست که در کوتاه مدت انتظار تاثیرآن در آموزش وپرورش را داشته باشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=554026
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد