۷ سال پیش

آخرین وضعیت سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

بیش از 19 هزار نفر در این آزمون جذب می شوند
جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: این آزمون امسال نیز برگزار خواهد شد و بیش از 19 هزار نفر در این مرحله جذب می‌شوند.
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سرانجام بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کلیات این برنامه مورد تأیید اکثریت نمایندگان قرار گرفت و سپس در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه یک مبانی نظری قابل دفاع در ارتباط با برنامه ششم در دولت وجود دارد، سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم کلیات این برنامه را تصویب کردند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه برای بررسی این برنامه استراتژیک در کشور با متولیات زیادی در کشور گفت‌وگو و تبادل نظر داشتیم تصریح کرد: بیش از 85 هزار ساعت با همکاری دانشگاه بخش‌های خصوصی، نمایندگان مجلس و کسانی که در دولت صاحبنظرند، جلساتی برگزار کردیم.
نوبخت ضمن ابراز امیدواری از ارائه پیشنهاد اصلاحیه از سوی نمایندگان گفت: دولت با استقبال از نظر نمایندگان استفاده خواهد کرد و امیدواریم با عزمی که نمایندگان ملت دارند در آینده‌ای نزدیک بتوانیم قانونی خوب، اثربخش و واقع بین را برای اصلاح و رشد اقتصادی در اختیار مجریانش قرار دهیم.
معاون رئیس جمهور در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه گفته می‌شود نمایندگان در گذشته خواستار این بودند که دولت این برنامه را پس بگیرد آیا این موضوع را تأیید می‌کنید، اظهار کرد: کلیات برنامه از مبانی نظری، علمی و کارشناسی کافی برخوردار است، هزاران صفحه این پنج مستند برنامه، ارقام و اعداد مختلف در سطح اهداف کمی و کیفی راهبردها و سیاست‌هایمان را برای سال به سال تعیین کرده که مورد تأیید همه نمایندگان مجلس قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در گذشته کمیسیون تلفیق مجلس نهم با کلیات این مهم موافقت کرد و در حال حاضر هم اکثریت کمیسیون‌های مجلس دهم آن را تأیید کردند، البته نظرات مختلفی ارائه می‌شود، ما باید سعه صدر داشته باشیم و به آن توجه کنیم و خودپسندانه خود را مستغنی از نظرات ارشادی و اصلاحیه نمایندگان نمی‌دانیم.
سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: این آزمون امسال نیز برگزار خواهد شد و بیش از 19 هزار نفر در این مرحله جذب می‌شوند.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=652663
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد