۷ سال پیش

آغاز نهضت کارآفرینی در کشور
No Image

آغاز نهضت کارآفرینی در کشور

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

نهضت کارآفرینی در کشور با ورود خانواده ها

رئیس کمیسیون جوانان، کارآفرینی و صنایع دستی اتاق بازرگانی ایران گفت: نهضت کارآفرینی در کشور با ورود خانواده ها برای اشتغالزایی در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا , غلامحسین جمیلی گفت : مردم باید خود نیز به فکر اشتغال فرزندانشان باشند و سرمایه های خرد خود را در این مسیر به کار گیرند.
وی یادآورشد: اتاق بازرگانی ایران به دنبال ایجاد نهضت کارآفرینی در کشور بوده و برنامه ریزی های لازم را نیز در این زمینه انجام داده است.
جمیلی اظهار کرد: مردم باید متوجه باشند این امکان وجود ندارد که آنان سرمایه های خود را در محلی غیر از حوزه اشتغال و تولید، سرمایه گذاری کنند و انتظار ایجاد شغل برای فرزندانشان وجود داشته باشد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: نمی توان انتظار داشت که سرمایه های شخصی را در محلی که اشتغالزایی به دنبال ندارد، هزینه کرد و دیگران برای اشتغالزایی جوانان وارد عمل شوند.
وی خاطرنشان کرد: در نهضت کارآفرینی تلاش بر این خواهد بود که نخست خود مردم جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان وارد عمل شوند و سپس از سرمایه های خرد آنان برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغالزایی بهره برداری کرد.
جمیلی ادامه داد: این برنامه منتظر تصویب در مجلس شورای اسلامی است که تا زمان شروع به کار مجلس شورای اسلامی جدید، به تعویق می افتد.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=602224
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد