۸ سال پیش

آموزش پذیرفته‌شدگان استخدام آموزش و پرورش در زنجان
اطلاعات بیشتر

پذیرفته‌شدگان استخدام آموزش و پرورش در زنجان آموزش می‌بینند

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان زنجان گفت: پذیرفته‌شدگان استخدام آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان زنجان آموزش می‌بینند.

الهام کاوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان زنجان مسئولیت آموزش افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های زبان و علوم تربیتی را بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه 124 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان زنجان آموزش می‌بینند، گفت: این افراد از دختران پذیرفته شده در دو رشته هستند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان زنجانبا اشاره به اینکه مراحل مصاحبه این افراد انجام شده است، بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش سه برابر ظرفیت پذیرش، افراد برای انجام مراحل مصاحبه معرفی شدند.
وی ابراز کرد: دانشگاه فرهنگیان زنجان نیز مراحل گزینش از داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش در رشته‌های مختلف را انجام داده که پس از قبولی در آزمون مصاحبه، هر کدام در دانشگاه تعیین شده به تحصیل می‌پردازند.
کاوندی عنوان کرد: محل خدمت افراد در مناطق بومی در نظر گرفته شده اما پذیرفته شدگان با توجه به رشته تحصیلی در دانشگاههای تعیین شده که ممکن است خارج از منطقه بومی باشد، آموزش می‌بینند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان زنجان برای ورودی بهمن ماه افزایش ظرفیت ندارد، ابراز کرد: نیمه دوم امسال فقط افراد مشمول ماده 28 که مربوط به استخدام آموزش و پرورش است، پذیرفته می‌شوند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر در سطح استان زنجان یک هزار و 300 دانشجو در پردیس‌های مختلف فرهنگیان شامل پردیس الزهرا و پردیس شهید بهشتی مشغول به تحصیل هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=522450
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد