۷ سال پیش

استخدام خانم با مدرک کامپیوتر از دانشگاه سراسری

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام آزمایشگاه دکتر نشاط در شیراز

آزمایشگاه دکتر نشاط واقع در شیراز- خیابان زند - حد فاصل بیمارستان شهید فقیهی و هتل پارس - ابتدای کوچه شهید عباییان - طبقه دوم بانک سینا جهت تکمیل کادر فنی خود ، اقدام به استخدام نیرو با شرایط زیر می کند:

یک نفر خانم با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد کامپیوتر فارغ التحصیل از دانشگاههای سراسری (روزانه یا شبانه)، جهت کار در بخش پذیرش و کمک به بخش انفورماتیک

شرایط احراز:

  1. ساعت کار بصورت گردشی می باشد . به این صورت که بعضی از روزهای هفته شیفت صبح (از 7 صبح تا 2 بعد ازظهر) و در بعضی از روزهای هفته شیفت عصر( از ساعت 2 بعد از ظهر تا 10 شب ( پنج شنبه ها تا 5:30 عصر))می باشد.
  2. برای افرادی که تاکنون در آزمایشگاه کار نکرده اند ، یک دوره آموزشی، آزمایشی گذاشته می شود که در این مدت حقوق و مزایا شامل ایشان نخواهد شد. این مدت زمان حداکثر 2 ماه (بسته به استعداد و قدرت یادگیری فرد، می تواند کمتر باشد) می باشد و در صورتیکه در این مدت زمان، مشخص شود که توانایی کار در آزمایشگاه را ندارند، هیچ گونه تعهدی بر آزمایشگاه وارد نیست. تعیین زمان آماده بودن فرد برای شروع کار رسمی، به عهده و تشخیص سوپروایزر آزمایشگاه می باشد.

مزایا :
الف) حقوق و مزایای مصوبه اداره کار شامل حقوق ثابت، اضافه کاری (در صورت انجام) ، مرخصی (20 روز در سال) ، بن، حق مسکن، حق اولاد، عیدی، پاداش، سنوات و....

ب) بیمه

ج) درروزهای تعطیل رسمی و جمعه ها، آزمایشگاه تعطیل می باشد. (پنج شنبه ها تا 5:30 عصر)

د) برای اکثر مسیرها، سرویس برگشت برای ساعت 10 شب، با هزینه آزمایشگاه، مهیا می باشد.

ه) استخدام از طریق مصاحبه انجام خواهد گرفت و شروع مصاحبه از  دوشنبه 1 آذر 95 می باشد. از 29 آبان 95 لغایت 3 آذر 95 می توانید جهت رزرو وقت برای مصاحبه، با شماره ثابت آزمایشگاه تماس بگیرید (لطفا بعد از این زمان، جهت رزرو وقت ، تماس نگیرید).

ساعت تماس: 10 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد

( لطفا فقط با تلفن ثابت آزمایشگاه و در ساعات ذکر شده تماس بگیرید)

شماره تماس: 32335753 و 32335763

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=694251
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد