۹ سال پیش

استخدام شرکت پگاه سیستم سال ۹۴

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی دعوت به همکاری شرکت پگاه سیستم

حضور در پگاه سیستم برای تمام کسانی که به دنبال فعالیت در یک سازمان یادگیرنده و دانش محور هستند فرصتی مغتنم به شمار می‌آید. ما در خانواده‌ی پگاه سیستم پویایی، شکوفایی و خلاقیت را به تمام افرادی که به سخت‌کوشی و انجام فعالیت‌های منظم گروهی علاقه‌مند هستند، مژده می‌دهیم. با ورود به جمع ما می‌توانید آفریدن اندیشه‌های نو و کشف راه‌های تازه را در محیط کار خود تجربه کنید و با آزادی عمل در انجام فعالیت‌ها، از به دست آوردن فضایی مناسب برای پیشرفت و پویایی اطمینان حاصل کنید.
به خاطر داشته باشید که برای پیوستن به این خانواده باید خود را برای انجام فعالیتی جدی همراه با سخت‌کوشی، سرزندگی و پشتکار آماده سازید. نظم، روحیه‌ی کار گروهی، علاقه‌مندی به فراگیری هر دانش نوین و جدیت، مهم‌ترین ویژگی‌هایی‌ست که در پیوستن به پگاه سیستم به آن نیاز دارید. دانش و تخصص برنامه‌نویسی کامپیوتر، دانش و تخصص در سخت‌افزار و قطعات کامپیوتر، تخصص در راه‌اندازی و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، تخصص در مدیریت ارتباط با مشتریان، مهارت در شناسایی و مهندسی نیاز مشتریان و تخصص‌ها و مهارت‌های مرتبط با آن می‌تواند برای فعالیت در این مجموعه ابزار کارآمدی را برای شما فراهم کند.
فارغ‌التحصیلان رشته‌های نرم‌افزار، علوم کامپیوتر، سخت‌افزار، برق، مدیریت IT، مدیریت ، بازرگانی و دیگر رشته‌های مرتبط مخاطبان اصلی حضور در جمع خانواده‌ی پگاه سیستم هستند.

برای مشاهده شرح شغل، بر روی عنوان شغل کلیک نمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=72533
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد