۷ سال پیش

استخدام شرکت الکترونیک صدر سیستم
No Image

استخدام شرکت الکترونیک صدر سیستم

شیراز
منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

شرکت الکترونیک صدر سیستم در شیراز جهت تکمیل کادر خود از افراد خلاق، خوش اخلاق با شرایط زیر و حقوق و مزایای مناسب دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط
1 منشی و پذیرش مسلط بر فتوشاپ و ICDL و آشنا به حسابداری- خوش بیان و با روابط عمومی بالا- متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال سابقه کاری در رشته موردنظر و دارای کارت پایان دوره خدمت نظام وظیفه باشند.
2 مسئول دفتر مسلط بر فتوشاپ و ICDL و آشنا به حسابداری- خوش بیان و با روابط عمومی بالا- متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال سابقه کاری در رشته موردنظر و دارای کارت پایان دوره خدمت نظام وظیفه باشند.
3 بازاریاب آشنا به بازار IT یا مداربسته و خانه هوشمند، خوش بیان و آراسته- مسلط به فنون مذاکره- متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال سابقه کاری در رشته موردنظر و دارای کارت پایان دوره خدمت نظام وظیفه باشند.
4 مدیر فروش آشنا به بازار IT یا مداربسته و خانه هوشمند، خوش بیان و آراسته- مسلط به فنون مذاکره- متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال سابقه کاری در رشته موردنظر و دارای کارت پایان دوره خدمت نظام وظیفه باشند.
5 کارشناس فروش و بازاریابی آشنا به بازار IT یا مداربسته و خانه هوشمند، خوش بیان و آراسته- مسلط به فنون مذاکره- متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال سابقه کاری در رشته موردنظر و دارای کارت پایان دوره خدمت نظام وظیفه باشند.
6 کارشناس پشتیبانی مسلط به تعمیرات چاپگر، دستگاه کپی و دیتاپروژکتور- متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال سابقه کاری در رشته موردنظر و دارای کارت پایان دوره خدمت نظام وظیفه باشند.
7 تعمیر ماشین های اداری مسلط به تعمیرات چاپگر، دستگاه کپی و دیتاپروژکتور- متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال سابقه کاری در رشته موردنظر و دارای کارت پایان دوره خدمت نظام وظیفه باشند.
8 کارشناس فنی سیستم های امنیتی مسلط به سیم کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، دزدگیر، سیستم های اعلام سرقت و حریق- متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال سابقه کاری در رشته موردنظر و دارای کارت پایان دوره خدمت نظام وظیفه باشند.
9 کارشناس فنی سیستم های خورشیدی مسلط به سیم کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، دزدگیر، سیستم های اعلام سرقت و حریق- متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال سابقه کاری در رشته موردنظر و دارای کارت پایان دوره خدمت نظام وظیفه باشند.

متقاضیان جهت ثبت نام و تکمیل فرم تا تاریخ 95/10/1 به وبسایت شرکت به نشانی www.sadrsystem.com و یا در محل شرکت واقع در بلوار دانشجو، جنب باغ ارم، طبقه همکف، سمت راست مراجعه نمایند.

مراجعان حضوری اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی اخرین مدرک تحصیلی و رزومه شغلی به همراه یک قطعه عکس به همراه داشته باشند.

تلفن: 4-32277561

جهت تکمیل فرم دعوت به همکاری اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=703590
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد